TAG | Sharing is Caring

07:21:00

Ik ben getagd door Northflix voor de Sharing is Caring TAG, dankjewel hiervoor! De tag is bedacht door Sammie van de blog zosammieenzo. Een tag die over het bloggen gaat en welke blogs je dagelijks bezoek, van welke blog je iets leer etc. Ben je benieuwd naar mijn antwoorden, lees dan gauw verder!

Van wie is het laatste blogje wat je gelezen hebt en welke was dat?
De blog van Tatiana ( Blog & Beauty). Zij heeft een nieuwe nail art challenge bedacht.


Welke blogpost heb je als laatst opgeslagen en waarom was dat?
Ik heb als laatste de winactie van Anouk opgeslagen. Ze heeft inmiddels ruim 1000 volgers op Instagram behaald en daarom kan je nu een MAC lipstick naar keuze winnen.

Deel jij wel eens een blogje van een andere blog op een social media kanaal? Via welk kanaal doe je dat dan? Een blog niet echt maar wel winactie's deel ik op mijn Instagram ook als ik er zelf niet aan mee doe. Wel had ik maandag het artikel van Northflix gedeeld op Instagram en Twitter. Zij had een goed artikel geschreven over 'Hoe eerlijk en oprecht is de blogwereld'.


Bij welke 3 bloggers kom je dagelijks?
Het zijn er wel meer dan 3 die ik trouw dagelijks bezoek. Maar omdat het moet zal ik een keuze maken ;-)  Marielle van de blog Gek op make-up, Sonja van de blog 40plusvrouw en Saraya van de blog Saraya's BeautyBlog


Welke blogpost vond je erg nuttig de laatste tijd?
Ik vind de DIY's van Iris altijd wel erg leuk en nuttig. Ik haal daar toch wel inspiratie uit. 



Bij welke blogger leer je vaak iets?
Ik vind de blog die Marion schrijft vaak interessant, herkenbaar en nuttig. Marion schrijft over onderwerpen waar de meeste van ons niet vooruit durven te komen of om er openlijk over te praten. Ik ben blij om te zien dat er iemand is die dit wel doet en alles bespreekbaar maakt.

Is er nog een leuke DIY die je laatst gezien hebt?
Iris van de blog The Beauty Magazine deelt wekelijks hele leuk DIY's.


Het laatste recept wat je las, bij welke blogger was dat?
Bij Kirsty van de blog Beautiliciousworld. Zij deelt altijd in haar weekoverzicht lekker gerechten dat ondanks hoe laat het is ik altijd trek krijg. 

Bij wie moest je het laatst hard lachen en om welke blogpost ging dat dan?
Dat was bij Hennie. Elk artikel van haar zit humor. De blog titel was; Smashbox | Photo Finish Foundation Prime. Hier heb  ik één zin uit dat artikel ;-) een ontzettend  naar kattenbraaksel ruikende primer in een – goddank - veel te klein flesje van Yves Rocher.

Er zijn een hoop bloggers met schitterende foto’s, noem er eens 3 waarvan jij vindt dat de foto’s altijd zo mooi zijn:
Manon van de blog Inspiiredbylife,  Mariska van de blog DoorMariska.nl en
Michaela van de blog BeautyGlitter

Is er een blogger waarvan je de layout heel gaaf vindt?
Ik vind de lay-out van Helen van de blog Beautyill erg mooi.

Heb je nog leuke nieuwe muziek ontdekt via een blogger? Bij wie heb je dat nummer gespot?
Er zijn wel een aantal bloggers die muzieklijsten delen maar op het moment heb ik geen tijd en rust om lekker muziek te luisteren en dus verdiep ik me daar ook nu niet in.

Is er een blogpost die je zo leuk vond of juist zo boeiend dat je vindt dat iedereen die eens moet lezen? Welke is dat dan?
Ik heb goed zitten denken maar weet even niet zo antwoord op, sorry ;-)


Veel bloggers hebben iedere week een terugkerend onderwerp.
Naar welke post kijk jij altijd uit en bij wie is dat?

De meeste blogs delen regelmatig artikelen die ik erg leuk vind het is niet specifiek 1 onderwerp. Ik vind NOTD en FOTD erg leuk om te zien.

Is er een blogger die je pas net ontdekt hebt?
Sinds kort is Hennie weer met haar blog Tutje.nl gestart. Ze heeft zo goed gevoel voor humor en is zo scherp. Alles wat ik van haar lees is gewoon leuk!

Tag nu 3 bloggers om deze tag in te vullen : Hennie, Tatiana en Manon

Liefs, Lonneke  
   
Follow on Bloglovin

You Might Also Like

28 reacties

  1. Wat een super leuke tag! Heb je goed ingevuld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag!!! :) je hebt em leuk ingevuld!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt hem heel erg leuk ingevuld! Wat lief dat je mij benoemd en getagd hebt. Ik ga het ook snel invullen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat een heerlijke tag, je noemt ontzettend leuke bloggers! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze tag is zo mooi! Die lay out van Helen heb ik net bekeken. Die is inderdaad heel erg mooi! Dank je wel voor je lieve woorden. Doet me goed. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag! Ik ga gelijk even wat blogjes doorklikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke tag :D Grappig om eens te zien wat je leest en wie je volgt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne tag en leuk om zo andere blogs te ontdekken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke tag! Deze heb ik nog nooit eerder gelezen. Tof dat je met deze tag andere bloggers in het zonnetje zet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk ingevuld lieverd! Leuk dat je my getagd hebt, zal hem binnenkort zeker invullen. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke tag en toepasselijk na het verhaal van Northflix!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke tag en leuk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dit zo een leuke tag eh! Ideaal om medebloggers eens in 't zonnetje te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke tag, wat heb je 'm leuk ingevuld!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke tag is dit zeg! origineel ook:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk tag om te lezen, heb er van genoten, om je antwoorden te lezen....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke tag!!! :) en leuk ingevuld! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuke tag! Handig om nieuwe blogs te ontdekken. liefs, iris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lonneke, wat een compliment! Zit hier gewoon rood te zijn.
    Wat een leuke tag. Ik ga hem zeker invullen. Leuke manier om zo andere bloggers te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. deze tag is zo leuk en mooi artikel.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke tag, ik ga hem ook eens invullen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is een leuke tag zeg. Je hebt leuke antwoorden gegeven
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat lief dat je me hebt genoemd! :) dank je wel! Leuke tag ook, deze kende ik nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe