Foto Tutorial Nail Art | Gradiënt

06:59:00

Gradiënt nail art is echt één van mijn favoriete nail arts. Je kan er veel kanten mee op en het vormt vaak een mooie basis voor een nail art. Ik breng bij deze gradiënt alleen een glitter lakje overheen aan. Ik laat jullie vandaag stap voor stap zien hoe ik deze nail art heb gemaakt, kijk je mee!






Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt:
  • Rimmel London White Hot Love (witte lak)
  • Hema Make-up Spons
  • Hema Top Coat Quick Dry
  • Hema nr. 27 ( zee- blauw lakje)
  • China Glaze Flirty Tankini (Neon perzik kleur)
  • Essie Sparkle on top (glitter top coat)

  1. Ik heb hier twee dunnen laagjes witte lak van Rimmel London aangebracht.
  2. Vervolgens heb ik de twee kleuren op de spons aangebracht, precies op de manier dat ik het op mijn nagels wil in de lengte. Ik laat de kleur heel iets al op de spons in elkaar overlopen.
  3. Vervolgens dep ik met de make-up spons over mijn nagel.
  4. Daarna breng ik gelijk een top coat erover heen die zorgt er voor dat de kleuren nog meer in elkaar gaan overlopen.
  5. Als laatste heb ik er een glitter top coat overheen gebracht, zonder vind ik namelijk erg kaal en beetje saai ;) 

Wat vind jij van deze nail art? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

33 reacties

  1. Het effect is echt heel leuk! Heb je prachtig gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem weer super mooi! En zoals jij het omschrijft lijkt het ook altijd super makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! ik maak ook vaak gradients maar nog nooit op deze manier gedaan;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige nail art heb je gemaakt! Heel handige uitleg erbij. Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw girl, weer ontzettend mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaaaf, ultieme nailart voor de zomer! Kan ik jou inhuren als mijn nagelstyliste :D?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah nou voor jouw maak ik een uitzondering ;-)

      Verwijderen
  7. Ik vind dat je dit heel erg mooi gedaan hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf! Ik heb het ook wel eens geprobeerd met een sponsje maar bij mij leek het net alsof ik een kalkoen eigenhandig had geslacht. Mooi gedaan Lon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Je kan dat effect echt mooi naar voren laten springen! Ik heb het ook weleens geprobeerd met een sponje, lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh wauw! Wat een feestje op je nagels <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat mooi! Ik vind dat Hema Exotic lakje zo mooi. Echt een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi! De kleurtjes vind ik heel goed bij elkaar passen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke kleurcombinatie, heel erg mooi is dit....Ik vind het niet makkelijk met een sponsje om dit effect te krijgen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw dit heb je weer prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe simpel het ook is, bij mij mislukt sponzen nog wel eens. Heel mooi gedaan weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw echt super leuk!!! Mooie nailart!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat prachtig gedaan! De kleuren passen ook mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi gemaakt! Leuke kleuren heb je er voor gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is een super mooie nagelart. Leuke kleuren die perfect samen passen.
    Je hebt er echt aanleg voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw heel gaaf, ga ik ook proberen! ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw! Kun je mijn nagels ook niet ff doen?;-) haha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oooh echt heel mooi gedaan
    leuke nail art zo

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goede tutorial en een hele leuke nail art

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke nailart en gemakkelijk om zelf te doen :) Liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe