Nail Art | Rainbow

06:28:00

Ik vind nail arts met regenboogkleuren mooi maar toch maak ik er weinig van. Er zijn een aantal die ik mooi vind. Ik heb mij via internet laten inspireren. Vandaag laat ik in een tutorail zien hoe je dit stap voor stap maakt.



Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt
  • China Glaze
  • China Glaze
  • P.S. Love
  • Yes Love
  • Rimmel London
  • Revlon
  • Nail Art Tape
  1.  Ik heb hier twee dunnen laagjes witte lak van Rimmel London aangebracht.
  2. Daarna breng ik de kleur die je hiervoor gebruikt één voor één aan. Het hoeft niet heel netjes of recht wat uiteindelijk zie je dat niet meer.
  3. Daarna breng je de nail art tape aan je kan zelf tuurlijk bepalen welke hoe de lijnen gaan lopen.
  4. Als de de tape er goed op zit lak je de nagel zwart.
  5. Direct nadat je de nagel zwart hebt gelakt, haal je de nail art tape er vanaf. Ik doe dit vaak met behulp van een pincet. En zodra je de tape hebt weg gehaald is eigenlijk je nail art af. Je kan als alles goed droog is nog een top coat aanbrengen.
 Ik vind de kleuren door het zwart extra mooi uitkomen. Je kan natuurlijk ook in plaats van zwart een witte lak aanbrengen.

Wat vind jij van deze nail art? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

38 reacties

  1. Blijft leuk deze nailart! En lijkt moeilijk, maar als je de truc weet... Goed uitgelegd!
    Welke topcoat gebruik jij? Even uit nieuwsgierigheid...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik echt heel erg gaaf gedaan daar naast is de uitleg ook nog eens erg duidelijk x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit weer super mooi gedaan! Zoals je het beschrijft lijkt het ook best goed te doen, erg fijn dat je dit zo hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke nail art weer en je legt het weer goed uit: mijn complimenten!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb dit vroeger ook eens gedaan, maar dan niet met nagellak. Ik weet al niet meer waarmee dan wel haha, maar ik vind het echt leuk haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo gaaf! Doet me aan mijn kinderjaren denken, toen we dat nog met krijt ofzo deden. Ik ga trouwens maar eens die tape aanschaffen, want deze nailart ga ik zeker maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit er erg leuk uitzien. Het doet mij denken aan de werkjes van vroeger met wasco en zwarte verf en dan krassen maar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aghhh ....Deze nail art ziet er heel erg leuk uit, Het contrast spreekt mij heel erg aan ...echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een prachtige creatie heb je weer neergezet <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dit ziet er echt super mooi uit. Ga ik eens proberen als ik de tijd heb :D
    xxx Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Handig uitgelegd en wat leuk gelukt weer! Ik verbaas me altijd zo over je nail arts, je hebt echt talent!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk effect geeft dit! ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat tof om te zien hoe je dit doet! Ik had werkelijk geen idee. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit ziet er zo onwijs gaaf uit. Ik zag het al voorbij komen op je instagram en ik was helemaal verbaasd "hoe zou ze dat gedaan hebben". Echt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk! Nooit gedacht dat je het zo maakte, ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super gaaf! Ik vind de kleurtjes heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi gedaan zeg! Ik vind het resultaat wel echt heel leuk, het heeft iets stoers, maar ook iets vrolijks door de regenboogkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een mooie creatie!!! Super leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. T is even een werkje maar ziet er leuk uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk gedaan! Mooie en duidelijke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk gedaan zeg! Zoiets wil ik ook nog eens proberen, ziet er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauwwwauwwauwww ik kan nooit iets anders zeggen haha. Want het is altijd wauw!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. die regenboogjes zijn mooi er op. Je hebt dat leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ooh wat ontzettend gaaf, deze ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jouw nail arts blijven me verrassen! Deze is ook weer prachtig, en fijne uitleg ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Vind hem weer prachtig gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ohhh dit is nice!
    Ik ben al erg lang opzoek naar nail art tape en het lijkt zo simpel maar ik vind het nergens..
    Als ik het ooit gevonden heb, ga ik dit maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel erg gaaf gedaan. Zwart met felle kleuren is zo'n mooie combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke nailart en heel makkelijk om zelf een keertje te doen :) Liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe