Nieuw Gastblogger | Kimberley | Smokey Brown + Pop of Colour

06:59:00



Vorige week kreeg ik een heel leuk mailtje van Lonneke, of ik eens in de zoveel tijd een look kon doen voor haar blog. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Op één voorwaarde, want dan wil ik wel elke keer een toffe nail art op mijn blog hihi.


 Ik zal me even voorstellen:

Mijn naam is Kimberley en ik ben 24 jaar jong.
Ik blog nu een jaartje op www.beyoutiful-lifestyle.nl. Mijn blog gaat vooral over beauty, maar ik schrijf eigenlijk over alles wat ik leuk vind. Ik ben mijn blog begonnen om over mijn onzekerheden te komen en met al m'n lieve lezers en lezeressen lukt dit goed! Ik zou het super  vinden als jullie mijn gaan volgen. Vandaag maak ik een brown smokey eye met een pop of colour!

Liefs, Kimberley


Stap 1.
Breng een primer aan over het gehele ooglid. Dit zorgt ervoor dat je oogschaduw heel de dag goed blijft zitten.

Stap 2.
Breng een lichte bruine kleur als transitie kleur aan in je crease met een fluffy brush.

Stap 3.
Breng een iets donkere bruine kleur aan in de crease. Hierdoor lijken je ogen wat dieper te liggen en is goed voor het smokey effect.

Stap 4.
Breng daarna een shimmer bruine kleur aan over heel het bewegend ooglid. (zie volgende foto.)

Stap 5.
Breng een matte creme kleur aan onder de wenkbrauw voor een highlight.
Oeps fall out! Ik raad aan om eerst je ogen te doen en dan je foundation als je met donkere bruin kleuren werkt hihi.

Stap 6.
Breng daarna de eerste licht bruine kleur aan onder het oog. Niet te ver naar binnen, want hier komt je pop of colour.

Stap 7.
Breng een lichte lila kleur aan in je binnenste ooghoek en pop! Het is gelijk een zomerse look!

Stap 8.
Ruim de fall out op met je foundation kwast en breng je favoriete mascara aan. Ik gebruik hiervoor de Too Faced Better  Than Sex Mascara, want die is echt geweldig!


Viola! De uiteindelijke look! Ik ben super benieuwd wat jullie er van vinden.

Producten die ik heb gebruikt voor de look:
  • Too Faced Chocolatebar palette
  • Too Faced Primer
  • Too Faced Better Than Sex Mascara
  • MAC Beautiful Iris Eyeshadow
Bedankt Lonneke dat ik je gastblogger mag zijn!

Liefs, Kimberley

You Might Also Like

32 reacties

  1. Welkom Kimberley! Een groot compliment voor je ooglook! Vind het echt moo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je een gastblogger hebt nu! De look is erg mooi, leuk met het detail in paars!
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk...een gastblogger! Hoi Kimberley...mooie ooglook heb je gemaakt! En zal meteen eens een kijkje op je blog nemen! ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!!!! Mooie look heb je gemaakt meid! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee wat leuk ik ken Kimberley al! :) Mooie look!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zeg! Heel mooi subtiel, maar toch wel bijzonder. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk, een gastblogster! Wauw Kimberly, je hebt een hele gave smokey eye look gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je een gastblogster hebt, hallo! Mooie look! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie look heb je er mee gemaakt zeg en welkom op deze blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk om je looks hier te zien, wauw hij is echt heel mooi geworden. Echt een look die ik ook zou dragen, deze ga ik dus meteen onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waaah super leuke reacties al! Zoveel reacties krijg ik op m'n blog zelfs nooit haha. Hoop dat jullie me willen gaan volgen dames! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welkom Kimberley :-) En bedankt voor het delen van deze mooie look!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk zeg. Welkom Kimberley! Mooie look heb je gemaakt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je hier komt gastbloggen Kimberley en je hebt zeker een mooie look gemaakt x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk een gastblogger. Ik vind haar look erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk (:. En wat een mooie look.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je nu ook een gastblogger hebt! Mooie look heb je gemaakt, Kimberley :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tof dat je nu een gastblogger hebt. De look is echt heel geslaagd! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, mooie look! Dit palette staat nog op m'n wishlist

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige look, heel mooi gemaakt! Leuk trouwens ook dat je een gastblogger hebt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wouw wat een mooie ooglook!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie look zeg! Ik vind dit soort artikelen zeker wel een leuke aanwinst met een gastblogger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk zeg dat je een gastblogger hebt! Hele mooie look!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuk zo een gastblogger en welkom kimberley. Die oog make-up is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk dat jullie zijn gaan samenwerken zeg. Mooie look en goede foto's. Ik ben erg benieuwd naar je volgende looks.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat super leuk dat jullie samenwerken! Leuke look!!! Wauw!!! Echt mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk , is deze samenwerking tussen jullie....prachtige ooglook heb je gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat leuk, ik ga even op je blog kijken! en je wenkbrauwen zijn super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk dat je de gastblogger bent, het ziet er goed en mooi uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat fijn om een gastblogger voorbij te zien komen :) Welkom en have fun! Leuke look die je hebt samengesteld :) Liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe