Wishlist | Loavies & H&M

08:02:00

Ik vind het altijd leuk om online even rond te kijken wie niet!? Ik heb een wishlist gemaakt waarvan ik inmiddels al twee items heb gekocht. Ik vind het leuk om verschillende stylen te dragen maar vooral lekker comfortabel omdat ik toch veel buiten en in  de weer ben met mijn dochtertje.



H&M Jersey Blazer Ik vind het vooral in de lente en zomer leuk om een colbert als een jasje te dragen en als het net even wat frisser is met een leuk sjaaltje erbij. Ik heb een aantal colberts maar een rode nog niet. Rood vind je eigenlijk niet in mijn kast maar een rood colbert vind ik toch wel leuk en kan je ook goed combineren met verschillende stylen.

Loavies Boyfriend Fit Ik ben echt gek op spijkerbroeken zowel straks als van nochelanter. Ook scheuren op een broek maken het toch allemaal net wat stoerder. Deze broek kan je ook weer goed met van alles combineren. Een witte lagen sneaker of een mooi elegante pump of slipper.

H&M Handtas Ik zal waarscheijnlijk echt 1 van de weinige vrouwen zijn die maar wel geteld 1 tas heeft op dit moment ;-) Er liggen een aantal in opslag maar die heb ik al twee jaar niet meer gezien. Mijn enige zwarte tas is inmiddels aan vervanging toe en ik zou kiezen voor een simpele, zwarte tas die ook makkelijk weer over mee te combineren is.

Loavies White Sneakers Ik wilde eerst de lagen witte All Star sneackers maar ik heb inmiddels ook al duren Nike's gekregen dus voor €20,00 wil ik deze erbij hebben, want ondanks mijn nieuwe Nike's krijg ik deze niet uit me hoofd ;-)

Loavies Coahella een wit shirt met een een opdruk van zwarte letters wil ik er gewoon voor de heb hebben. De naam doet me denken aan mijn favoeriete lakje Peachella ;-)

Loavies Black Espadrilles vond ik 15 jaar geleden leuk en nu nog steeds. Ik kies voor een zwarte variant omdat ik nu alltijd lagen witte zomer schoenen heb en eigenlijk niks zwarts. Mijn vriend houd hier echt niet van maar ik heb een zwak voor dit soort schoenen en echt wat heb je hiervan veel leuke varianten. Ben je nog opzoek naar leuke Espadrilles raad ik je echt aan om even bij Loavies te kijken.

Inmiddels heb ik de witte sneakers en de zwarte Espadrilles ontvangen van Loavies en ben er super blij mee.

Heb jij al eens wat  besteld bij Loavies? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

31 reacties

  1. Die h&m handtas is echt heel mooi. Heb hem zelf ook gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke items! Zou de tas, allstars en espadrilles ook wel op m'n eigen wishlist kunnen zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke items!!!! :) Echt Lonneke stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf wilde ik ook die witte Converse sneakers hebben , maar die van Loavies vind ik iets leuker geprijsd bedankt voor de tip x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een leuke outfit samengesteld zeg! :) Ik vind blazers altijd heel leuk maar ik draag dat bijna nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw, ontzettend mooie broek! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke wishlist! Die rode blazer is echt heel tof. Alleen zulk soort items probeer ik nooit voor de zomer te kopen omdat het nu nog redelijk koud is, maar straks heel warm en dan draag je het veel minder. Ookal koop ik soms ook nog dingen met lange mouwen nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie items, vooral die blazer en de tas! Ik wil ook nog wel zo een broek, maar ik weet niet of het mij staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke wishlist heb je gemaakt! De sneakers heb ik ook, zitten geweldig, loop er veel op. Die jeans WoW, maar voor mij niet weggelegd denk ik (te klein en rond;-) liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De tas van H&M vind ik zo mooi! Rode blazers zijn ook gaaf. Helaas niet bij mijn rode haar, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die boyfriend jeans, I like it! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave wishlist! Ik heb de tas van de H&M ook! Hij is heel fijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb zelf die rode blazer haha. Leuke items heb je op je lijstje staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als ik die items zo zie dan wil ik weer heel graag shoppen! Mooie wishlist heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gave wishlist! Je blazer, jeans en handtas vind ik echt pretty! Zou ik ook wel willen hebben :).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die handtas en blazer vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie wishlist! Ik heb al vaker bij Loavies besteld en ik vind het een super leuke webshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke items. Ik vind de zwarte tas super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke outfit zo! Ik heb echt een hele kast vol blazers. Deze is ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. H&M en loavies zijn zeker en vast 2 van mijn favoriete winkels. Ze hebben zo'n leuke items! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat een toffe items!!! Die blazer vind ik echt geweldig! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke wishlist is dit zeg. Ik zou dit zo dragen. Vooral de boyfriend jeans vind ik wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooie wishlist, daar heb je nog veel plezier mee. Ik zou die rode blazer ook wel aandoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk! Ik wil er ook wel bestellen, maar vraag mij af of mijn lompe lijf er in past!
    Jouw keuze kan ik ook wel waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. die rode blazer en die jeans vind ik echt geweldig mooi. eigenlijk past deze hele wishlist wel bij mij (a)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je leuke items uitgezocht.
    Witte sneakers vind ik zo gaaf, maar bij mij zouden ze maar een paar uur wit blijven, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke items, ik ga ook nog eens moeten bestellen bij Lauvies :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat shirtje is leuk, de rode blazer zou mij niet staan denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een boyfriend jeans blijft zo leuk :) loavies heeft erg leuke kledij! Mooie items

    BeantwoordenVerwijderen
  30. erg leuke items ♥ had zo een wishlist van mij kunnen zijn xx liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe