Perfect Touch Lipgloss | Sweet Princess

07:19:00

Ik hoor en lees altijd veel over de make-up van de Big Bazar. De nagellakken van het merk Perfect Touch vielen mij niet tegen nu werd het eens tijd om van dit merk ook een lipgloss te proberen. Ze hadden veel verschillende kleuren ik koos voor een zacht baby roze kleur, kijk je mee!

Perfect Touch is een budget merk de make-up en nagellak producten zien er strak en netjes uit. Wat ik fijn vind is dat de lipglosses goed zijn verpakt, zo weet je zeker dat jij de eerste gebruiker bent.

Een zacht baby roze kleur leek me leuk om erbij te hebben, meestal kies ik wel voor iets wat donkerde kleuren maar dit keer niet. Deze kleurt leek me niet te opvallend en rustig waardoor je het bij veel looks kan dragen. De lipgloss heeft een spons applicator niet heel bijzonder want de meeste lipglosses hebben dit.

Hier zie je rechts -boven de swatch en daaronder de kleur op mijn lippen. Als je goed kijkt trekt deze lipgloss in de lijntjes, ik weet niet of alle lipglosses van dit merk hier last van hebben maar deze Sweet Princess kleur wel. Ik vond hem ook niet heel fijn aan voelen iets wat plakkerig en voelde dik aan, na deze foto heb ik het ook direct van mijn lippen gehaald en niet meer op gedaan.

Mijn ervaring met Perfect Touch lipgloss Sweet Princess is niet heel positief, toch wil ik ook nog wel eens een andere kleur proberen. Ik weet uit ervaring dat soms de dekking en kwaliteit per kleur kunnen verschillen. Dus ik wil niet zeggen dat alle lipglosses van Perfect Touch niet goed zijn, maar deze raad ik niet gauw iemand aan.

Perfect Touch Lipglosses zijn verkrijgbaar bij Big Bazar voor €1,49 per stuk.

Ben jij bekend met de make-up van Perfect Touch? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat. 

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

18 reacties

  1. Jammer dat hij niet is aan te raden. Ik ben zelf ook niet zo goed met lipgloss doe mij maar een lipstick.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat jammer zeg. Dit soort kleurtjes staan mij denk ik ook niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is niks voor mij, ik ben meer van de lipsticks.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bleegh, mij was hij ook niet goed bevallen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat hij niet zo fijn is, al vind ik de kleur wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super jammer dat deze zo plakkerig is, beeeih!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat de lipgloss je niet zo goed bevalt. Het kleurtje vind ik wel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat jammer, dat je niet zo blij van deze lipgloss bent geworden...ik heb geen ervaring met de lipgloss van Perfect Touch, wel met de oogschaduwen, lipsticks en nagellakken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat deze lipgloss niet is wat je ervan had verwacht! Wel een mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is erg jammer dat deze niet aan te raden is.. Ik heb nog geen producten er van helaas..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De kleur ligt mij niet, naast dat hij niet makkelijk aanvoelt op de lippen...nah, niets voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb ze ook al uitgeprobeerd, ik vond ze ook niet zo fijn :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer want de kleur is gaaf! Ik ben niet zo van de lipglossjes juist omdat het zo plakt. Liever een gewone lipstick ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jammer dat het niet helemaal is wat je verwachte :(

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat jammer dat deze lipgloss zo tegenviel, de kleur is ook niet echt mijn ding denk ik haha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Balen! De kleur zag er wel veelbelovend uit! Deze perfect touch lipgloss laat ik zeker weten liggen, bedankt voor je review!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat klinkt inderdaad niet heel erg fijn, maar je weet inderdaad nooit met een andere kleur. De prijs is wel te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jammer dat je hem niet fijn vond. De kleur vind ik zelf wel erg mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe