Unboxing | SoloBioMooi

07:30:00

Ik heb een vaste samenwerking met de online webshop SoloBioMooi. Het is een webshop die allemaal producten verkoopt op natuurlijke basis en ook nog eens veel producten verkoopt die special voor mensen met eczeem of psoriases. Ik heb vorige week weer een pakket ontvangen met prachtige producten en vandaag laat ik jullie gauw even zien wat ik heb ontvangen, van alle producten komen er ook uitgebreide reviews online.



Bo-Ho Nagellak
Ik koos voor vier leuke nagellakken van het merk bo-ho. Ik heb van dit merk één lipstick en was ook erg benieuwd naar de lakjes van dit merk.Ik koos voor wat verschillende kleuren zodat ik ze ook kan gebruiken voor nail arts.

Lavera Beautiful Mineral Eyeshadow
Dat ik net als veel bloggers van oogschaduws hou is geen geheim. En toen ik dit mooi, compacte palette zag met warme natuurlijke tinten was ik heel nieuwsgierig. Van dit merk heb ik wel eens verzorgingsproducten gebruikt maar nooit eerder make-up. Ik ga hiermee binnenkort een mooi look maken!



Sante | Argan Make-up Remover
Ik gebruik echt veel gezichtsverzorgingsproducten op natuurlijke basis alleen nog geen oog-makeup remover. Daarom wilde ik graag eens een make-up remover proberen op natuurlijke basis.

Lavera | Skin Oil
Niet alleen ikzelf maar ook mijn dochtertje heeft een aantal producten op natuurlijke basis. Vooral voor mijn dochtertje wil ik goede, eerlijke en natuurlijke producten gebruiken. Ik ben erg benieuwd naar deze huid lotion, zelf heb ik van dit merk een bodylotion waar ik erg te spreken over ben.

Lavera | After Sun Lotion
Nu de volop zomer is beschermen we onze huid met een goede factor tegen de zon. Maar ook na dat je huid is bloot gesteld aan het zonlicht is het belangrijk om je huid goed te verzorgen en daarom koos ik voor de after sun van Lavera. Ik moet eerlijk zijn dat ik tot ik begon met bloggen mij niet goed beschermde tegen de zon en ook daarna niet, helaas zie ik nu de gevolgen hiervan op mijn huid.


Nvey Eco | Gloss Glow Shine
Dit is een handig travel setje waarin een mascara zit en twee hydrateerdende lipgloss.

Naar welke producten ben jij benieuwd naar? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke
 Follow on Bloglovin

You Might Also Like

24 reacties

  1. Wat leuk!
    En we kunnen elkaar een hand geven want ik ben sinds kort ook lid van het team van SoloBioMooi. En ik heb ook psoriasis! (Dat laatste klinkt wel erg blij...)

    Benieuwd wat jij van de oogmakeup remover vindt. Ik ben hem nu uitgebreid aan het testen...

    Ben je al een beetje gewend op je nieuwe plekje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super dat je een vaste samenwerking hebt met zo'n mooie webshop. Ik heb er n.a.v. jouw artikel een keer een lotion besteld voor mijn moeder die last heeft van psoriasis. Ze heeft er heel veel baat bij, dus ik ben er erg blij mee. Zelf ga ik toch ook eens kijken. Ik heb geen last van psoriasis, maar wel veel eczeem en andere huidproblemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Collega... Hihihi ik blog ook nog voor SolobioMooi! Op de achtergrond dat dan wel!
    Het zijn erg fijne producten. Ik vind de nagellak erg mooi! Toen ik op kantoor was, stond ik al verlekkerd te kijken als een kind in de snoepwinkel, maar durfde er niet naar te vragen :)
    Ben heel benieuwd naar jouw mooie reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke inhoud! Ik ben benieuwd naar de oogschaduw.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk om te zien en te lezen! Ik ben erg benieuwd naar je reviews :-) Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat mooi allemaal :) Ik ben benieuwd naar alle reviews en swatches!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk!
    Mooie producten, eerlijk? Ik ben naar alles benieuwd :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie producten heb je gekregen! Ben er super benieuwd naar. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een heerlijke producten, ik ben eigenlijk best wel heel nieuwsgierig naar de BoHo nagellak, de ander producten van dit merk, heb ik er een paar van en die zijn echt heel fijn in gebruik...ben dus erg benieuwd hiernaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Lonneke,

    Wat een mooie samenwerking heb je met deze mooie webshop. En mooie producten zeg!
    Ik ben wel zeer benieuwd naar de nagellakjes en de make-up remover :).

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw wat een top producten!!! ik ben benieuwd naar die oogschaduw!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zo een vaste samenwerking. Ik vind de producten er erg goed uitzien! Ben benieuwd naar de lakken en de oogschaduw.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zien er fijn uit hoor, zo op het eerste gezicht :) Ben benieuwd naar de reviews van de aftersun en de lakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah wat een super fijne producten! Ik kende deze nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een onwijs leuke box! En fijne en diverse producten bevat de box heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk pakket!! Ik ga ook eens snuffelen op de site, aangezien ik ook snel eczeem krijg. Ben erg geïnteresseerd in de producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige producten! ik ben wel benieuwd naar de nagellakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben wel benieuwd naar het oogschaduw palette en de make-up removers!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk zeg! Vind de producten er wel mooi uit zien en ben benieuwd naar de nagellak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een onwijs leuke samenwerking. De producten zien er mooi uit en lijken me ook erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke producten heb je uitgekozen! Ik ben benieuwd naar je reviews. Ik werk zelf ook al een aantal jaren met SBM samen en heb ook e.e.a. uitgezocht waaronder een aantal BOHO nagellakjes. Ben dus ook nieuwsgierig naar hoe deze jou zullen bevallen. Ps. de link naar Instagram op je blog werkt niet ...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijk pakket, ik ben ook echt op de natuurlijke tour, bij deze webshop wil ik zeker nog eens bestellen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe