Amanprana Razoli biologische scheerolie

06:43:00

Ik ben niet anders bekend en gewend dan mij te scheren met scheerschuim. Ik gebruik denk ik al ruim 15 jaar sheerschuim van Gillet. Nu ontving ik laats van de webshop Amanprana scheerolie special voor vrouwen en 100% bio. Ik heb dit product getest, benieuwd wat mijn ervaring hiermee is? Lees gauw verder!
Over Razoli 100% bio scheerolie voor vrouwen
"Vrouwen hebben vaak last van irritaties, jeuk, rode huid, rode bultjes en uitslag na het scheren. Schaamhaar scheren, benen en oksels scheren wordt kinderspel.
Vrouwen zijn dagelijks even veel bezig met scheren als mannen. Ze willen graag mooie gladgeschoren benen en oksels. En niet te vergeten gaat men al een tijdje mee met de modetrends om ook de intieme delen te verzorgd en in vorm te houden. Dit allemaal op een efficiënte en zo eenvoudige mogelijke manier. Het succes van onze Razolischeerolie, waarbij scheren makkelijker wordt zonder irritaties, kon ons niet weerhouden om ook  vrouwen hiermee te verwennen.
Want ook vrouwen hebben vaak last van irritaties, jeuk en uitslag na het scheren en het is zeer vervelend wanneer dat telkens opnieuw weer opduikt."Bron


De Amanprana Razoli scheerolie beloofd;
  • De Razoli scheerolie creëert een gladde film tussen de huid en het scheermesje wat het scheren makkelijker, sneller, zachter en gladder maakt
  • Het zorgt voor een gladde en zachte huid
  • Krasjes en/of sneetjes treden minder gemakkelijk op 

Ingrediënten
De scheerolie is 100% bio en bestaat uit een mix van verschillende oliën en vijf planten extracten. Hierin vind je o.a. zoete amandelolie, olijfolie rode palm olie en kokosolie. Dit zijn ingrediënten die goed zijn voor een gevoelige huid en voed en gehydrateerd de huid. Wat ook niet geheel onbelangrijk is dat de scheerolie veel vitamine E bevat die o.a. de veroudering van de huid tegen gaat. Ook zit er Sinaasappelolie, mandarijn, Kardemom, Sandelhout en Vetiver. Voor de volledig beschrijving van de ingredienten en de werking hiervan kan je hier terug lezen.

Waarvoor kan je het allemaal gebruik
De Amanprana Razoli scheerolie is ontwikkeld voor vrouwen. Je kan niet alleen gebruiken als scheerolie maar het is ook erg fijn om deze olie na het scheren te gebruiken, of als een massageolie gebruiken.

Verpakking en geur
De verpakking is strak en zwart en deze variant is herkenbaar door de grote paarse letters. De opening is vrij groot dus wel iets om mee rekening te houden dat je niet in 1x de hele inhoud eruit hebt.

De geur is lekker, je ruikt gewoon de sinaasappel en mandarijn die hierin is verwerkt. En daardoor is het een verfrissende en opwekkende geur.

Mijn ervaring
Het word aangeraden om je huid vochtig te maken als je deze scheerolie gebruikt en door mijn ervaring kan ik je ook zeggen dat dat het beste werkt. De olie trekt namelijk snel in de huid als je droogt scheert. Je hebt echt maar een klein beetje scheerolie nog. Ik merkte direct na het scheren dat mijn huid zacht aan voelt en ook blijft de geur van de olie even hangen. Voor het scheren moet je wel even de tijd nemen want de eerst paar keren zag ik gewoon dat ik niet alles had meegenomen, dat is mij met scheerschuim nooit gebeurt.

Conclusie 
De Amanprana Razoli biologische scheerolie is dierproefvrij en er zit geen alcohol dat vind ik erg positief. De geur is overheersend en je moet er van houden, zelf kan ik de geur van sinaasappel en mandarijn erg waarderen. Mijn benen voelde inderdaad glad aan na het scheren maar eerlijk dat resultaat behaal ik ook met gewone scheerschuim. Mijn scheermesje was wel sneller verstopt door de olie en ook haartjes, daar heb ik minder last van bij scheerschuim.  Eerlijk heb ik geen wauw gevoel na het gebruik van deze scheerolie en vind voor wat deze doet ook wel erg prijzig.

Amanprana Razoli biologische scheerolie is verkrijgbaar bij de online webshop Amanprana 100ml - €34,95

Ben jij al bekend met scheerolie? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke  

  Follow on Bloglovin 

* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.

You Might Also Like

10 reacties

  1. Hmm sinasappel mandarijn geur spreekt me wel aan. Helaas scheer ik niet dus heb geen excuus hem te testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad best een prijzig product!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De geur spreekt mij wel aan, alleen jammer dat het mesje snel verstopt zit. Ik hou het bij mijn Satin Venus haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Lonneke,

    De geur lijkt me wel lekker. Alleen ik gebruik toch liever altijd een scheerschuim of scheergel.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooo wel prijzig maar klinkt verder wel oke! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het klinkt heel interessant. Bedankt voor je review. De prijs is inderdaad een dikke vette nee. Dan zou je veel gemakkelijker kokosnootolie kunnen nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oo deze heb ik volgens mij ook nog in mijn test bakje liggen, dus jammer om te lezen dat hij niet zo goed bevalt. Ik gebruik momenteel een zelfgemaakte scheercrème om te scheren en die bevalt heel goed, alleen door de oliën verstopt mijn scheermesje sneller, dus dat probleem is erg herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat jammer dat de olie in je mesje gaat zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enorm prijzig product, ik blijf toch gewoon wel bij scheerschuim van Gilette :) Liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Minke198229 juni, 2016

    Mijn partner en ik gebruiken thuis al geruime tijd Amanprana Razoli scheerolie! Wij vinden het geweldig, ook mijn man wil niet meer zonder. Ruikt heerlijk en is ook fijn onder de douche te gebruiken. Omdat het best duur is kopen wij het altijd op www.huidzorgvoordeel.nl Erg goedkoop en wij hebben zeer goede ervaringen met deze webshop.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe