Beautyill | Liquid Nail Art Tape

07:09:00

Net voor mijn verhuizing kreeg een onverwacht, leuke e-mail van Helen van Beautyill. Helen kende mijn blog en ook had ze een aantal van mijn nail arts gezien. Nu heeft Helen sindskort een eigen webshop en daar verkoopt ze ook Liquid Art Tape. Dit is echt een must om te gebruiken bij nail arts en aangezien ik regelmatig nail arts maak wilde ik natuurlijk graag dit product testen en reviewen. Vandaag vertel ik jullie mijn bevindingen hiervan, kijk je mee!


Beautyill over de Liquid Nail Art Tape

"Het product miste ikzelf als nail art lover op de Nederlandse markt. Want zeg nou zelf je wil wel een nail art maken maar dat poetsen na afloop is echt geen pretje. Plakband rond je nagels plakken kan maar is niet nauwkeurig genoeg, peel off/glitter nail polish base wel maar heeft een vrij lange droogtijd op de huid. Deze liquid nail art tape werkt lekker nauwkeurig en droogt razend snel. Ook is het elastisch waardoor je het gemakkelijk kunt verwijderen en niet talloze stukjes los moet trekken om het eindelijk van je nagels te krijgen."

  1.  De Liquid Nail Art Tape heeft een fijn kwastje waardoor je heel fijn precies te werk kan gaan. 
  2. Nadat ik de basis kleur heb aangebracht, breng ik om mijn nagel de Liquid Nail Art Tape aan. Zodra het droog wordt, word de kleur donkerder. 
  3. Ik laat het goed drogen zodat ik kan beginnen met mijn nail art. 
  4. Zodra ik klaar ben haal ik met een pincet de Liquid Nail Art Tape van mijn vinger af. Ik heb meerder Liquid Nail Art Tape gebruikt maar deze gaat er in één keer netjes van af en bij andere had ik vaak nog dat er stukjes bleven vast plakken. 
  5. Je ziet het directe resultaat op de ene laatste foto alles is netjes weg en hoef niet meer veel bij te werken.
  6. En dit is het eind resultaat!
Bij deze laatste foto heb ik nog een extra grove glitter aangebracht, geeft net weer een ander effect.

Ik ben erg te spreken over de Beautyill Liquid Nail Art Tape. Het werkt precies door het kwastje en de substantie is erg fijn en droogt goed op, hierdoor kan je in één keer de tape zonder dat er resten blijven zitten eraf halen.

Beautyill Liquid Art Tape is verkrijgbaar vanaf €6,99 in de BeautyillShop

Heb jij weleens Liquid Nail Art Tape gebruikt en ben jij al bekend met de webshop van Beautyill? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Helen ook via deze weg nogmaals bedankt voor deze samenwerking!

Liefs, Lonneke
Follow on Bloglovin



* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.

You Might Also Like

22 reacties

  1. Wauw ! Mooie nailart heb je ermee gemaakt! Ik ben niet zo creatief met nagels hiHi. Kende de webshop ook niet tot aan vandaag! :) en fijn dat jij er tevreden over bent !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een mooie nagels! Ik ga dit onthouden ben er op zoek naar :) vooral nu ik meer into nailarten ben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt goed! ik gebruik nu gewoon een peel off basecoat;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie nail art. af en toe ga ik ook aan de slag met mijn nagels en dan is idd zo'n tape dat je achteraf kan weghalen handig. Misschien moet ik dat toch maar eens aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dit heb je zo mooi gedaan! en het product klinkt ook goed, ik heb de peel off base coat van Miss Sporty, maar moet zeggen dat ik die niet vaak gebruik want ik doe bijna geen glitters meer op en de rest is er makkelijk af te halen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit heb je echt weer prachtig gedaan! Die tape lijkt mij ook handig als je bijvoorbeeld met rode nagellak werkt haha. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit tape lijkt me inderdaad super handig voor zulke nail arts!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een handige tape, prachtige nail-art heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig product lijkt me dit. Ik kende haar webshop wel al. Mooie review heb je gemaakt. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat handig dit! :D Je hebt er echt een prachtige nailart mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je het mocht proberen. Het ziet er echt super handig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk, had er al goede dingen over gelezen. Kan nu niet meer zonder liquid latex.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zie altijd van die korte nagelfilmpjes op instagram, en ik vroeg me al af wat dat nu precies voor spul was. Ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie nail-art ♥ en wat lijkt de liquid art tape me handig.! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je dit mocht proberen. Heb dit al op haar blog gezien, ziet er inderdaad super handig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Klinkt goed! Ik wil deze liquid tape zeker nog gaan proberen, lijkt mij erg handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het ziet er superhandig uit, ik zou het echt eens moeten gaan proberen, het lijkt mij erg handig...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk dat je dit mocht reviewen. ziet er goed uit, je kunt zo echt strak langs de rand lakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeh ik kende dat helemaal nog niet. Klinkt wel super handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb hem gisteren ook besteld, het lijkt me enorm fijn! Geen geknoei meer, jippie!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit is echt een superhandig product voor ingewikkelde manicures lijkt het!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe