BoHo Nagellak | Hippie, Sari, Dream Catcher & Artist

06:36:00

BoHo is een cosmetics merk die uitsluitend gemaakt wordt van natuurlijke ingrediënten en waar geen parabeen en siliconen in zitten. Ik heb vandaag vier leuke verschillende kleurtjes van dit merk getest en ze hebben niet alleen een mooie kleur maar zijn ook nog een verzorgend voor je nagels!

Over BoHo Nagellakken
"Zorgt er mede door de ingrediënten ervoor dat de nagel niet gaat verkleuren. Er zijn tal aan leuke en mooie kleuren!"


Ingrediënten:
NCI: BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ISOSORBIDE DICAPRYLATE/CAPRATE, ADIPICACID/NEOPENTYLGLYCOL/TRIMELLITICANHYDRIDE COPOLYMER, ALCOHOL, STEARALKONIUM BENTONITE, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, SILICA, DIACETONE ALCOHOL, BENZOPHENONE-1, TRIMETHYLPENTANEDIYL DIBENZOATE, PHOSPHORIC ACID, ALUMINA. May contain ± : CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 19140 (Yellow 5 Lake), CI 15880 (Red 34 Lake), CI 15850 (Red 6 Lake), CI 77510 (Ferric Ammonium Ferrocyanide), CI 77007 (Ultramarines), CI 74260 (Ferric Ammonium Ferrocyanide).

Alle lakken van Boho zijn vrij van tolueen, formaldehyde, dibutyl phthalate, hars van formaldehyde, parabenen, xylene en kamfer. 
BoHo Hippie
Ik begin natuurlijk met het lichste kleurtje. Ik dacht dat dit een heel zacht zalm kleurig lakje was, maar op mijn nagels vind ik hem toch meer een beige nude kleur hebben. Deze oogt dus iets anders maar evengoed vind ik het een mooie kleur en Nude is nog steeds een geliefde kleur. Met twee laagjes heb je een volledige dekking.


BoHo Sari
Dit was een moeilijke kleur om goed over te brengen op de foto. Het is namelijk geen rode kleur en dat dacht je vast van wel. Het is donker roze lak in werkelijkheid. Het is een creamy lakje en deze dekt ook met twee laagjes. Wat mijn gelijk op viel is dat deze lakjes erg snel drogen wat ik zeker een plus punt vind!

BoHo Dream Catcher
Een kleur die mij ook wel door de naam doet dekking aan 1001 nacht. Een diep, paarse kleur met een mattelic finish. Ook hier heb ik twee laagjes op.

BoHo Artist
Blauw is een kleur die ik steeds vaker draag en ook in de loop van de tijd mooier ben gaan vinden. Deze kleur is niet een standaard kleur en doet mij een beetje denken aan een spijkerbroek kleur. Ook deze heeft een creamy finish en dekt met twee laagjes.
 

Ik vind het jammer dat Hippie iets anders van kleur is dan ik had verwacht. Maar vind het toch alle vier mooie en aparte kleuren. Waar ik blij mee ben is dat de lakjes van Boho snel drogen en een fijn kwastje heeft waardoor je netjes kan lakken. En de producten van BoHo zijn parabeen en siliconen vrij!

Bo-Ho nagellak is verkrijgbaar via SoloBioMooi voor €5,95 per stuk

Ben jij al bekend met het merk bo-ho en wat vind jij van deze kleurtjes? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven. 

You Might Also Like

28 reacties

  1. O wauw! die lichtroze is erg mooi! De glans vind ik ook heel mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren! Vind dit merk vooral ook lekker betaalbaar en allemaal diverse kleuren hebben x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog nooit eerder heb ik van dit merk gehoord! De kleuren zien er in ieder geval erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een mooie lakjes. Ik vind het een fijn merk. En inderdaad, een opvallend snelle droogtijd! Dikke plus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleurtjes allemaal, fijn dat ze snel drogen en ook nog eens je nagels verzorgen. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat gaaf zeg! Ik ken deze lakjes nog helemaal niet (Hoe kan dat nou als nagellak verslaafde ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke verpakking zeg. Vooral de blauwe kleur vind ik helemaal gaaf.
    xx Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleurtjes heb je uitgekozen! Zelf heb ik ook vier BO-HO lakjes (waaronder Hippie) waar ik erg tevreden over ben. Op de Bloggersmeeting bij SBM ga ik de andere lakjes van dichtbij bekijken en misschien nog wel een paar aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De 2e en de laatste vind ik het mooiste! Toffe kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige lakjes. De rood/rozige is by far mijn favoriet, maar de andere zijn ook echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie lakjes, vooral de eerste 2 vind ik prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleurtjes. Ik ben vooral fan van de eerste<3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kleuren zeg! Vooral die laatste. Vind de flesjes ook erg mooi met het logo op de dop!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De kleuren zijn inderaad super mooi! Vooral die van de eerste, wauwie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kleuren! Ik ben nooit zo van de blauw, maar deze kleur is wel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie intense kleure, zelf heb ik een aantal producten van Boho en ze zijn erg fijn. Ook de verpakkingen zijn heel uniek en erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kleuren, vooral dat zalm kleurige lakje! Ik ken dit merk nog helemaal niet, lijken mij fijne lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die eerste heb ik ook gekregen, maar nog niet getest. Van de andere was ik wel al heel tevreden en ze zien er ook gewoon erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit merk kende ik niet! Het geeft mij een beetje een zen/rituals gevoel, door die leuke houten dopjes. De laatste, blauwe kleur is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik had nog nooit van het merk gehoord! Wat fijn dat ze geen parabenen en siliconen gebruiken, voor mij is dit toch een groot pluspunt! De blauwe kleur is mijn favoriet, echt een prachtig kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele leuke kleuren. De blauwe is mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe