COTM | Fruit

06:51:00


Het thema voor deze maand is fruit! Dankzij Cindy worden wij nu gesponsord en elke maand bij een nieuw thema ontvangen wij een nail art product van de webshop nailproduct. Het is erg leuk om te zien hoe iedereen weer wat mooi heeft gemaakt en het niveau van deze COTM ligt ook een stuk hoger wat het extra leuk maakt!

Kijk je mee wat iedereen heeft gemaakt? Wij zouden het erg leuk vinden als je onderaan via de poll je stem wilt uitbrengen.





















 
         

Welke fruit nail art vind jij het mooist?

Jewelnails
Nailgloss
Iontrend
Creativenails4fun
Bebeautifully
Ohmybeauty
Blog&beauty
Nailsbymalinka
Heelgewoondagelijks
Nailfinity
Brilliantnails
Misslanghaar
Poll Maker

You Might Also Like

29 reacties

  1. Ik hou echt van jullie nagels: de creativiteit springt er van af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt echt een prachtige nail art gemaakt! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk thema dit keer! De citroentjes die jij op je nagels hebt gebruikt, heb ik zelf ook een keer gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was weer een super leuk thema!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kunstwerkjes weer x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Wat heb je er weer iets moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat mooi allemaal! Maar jou nailart sprong er voor mij toch wel bovenuit super mooi en zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze allemaal echt super gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk thema! Je kan het al raden: ik kies weer voor de nail art van jou! Onwijs mooi gelukt weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie creaties weer! Ik vind het thema ook heel leuk bedacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw echt superleuk dat je van die citroentjes aan je nagels hebt toegevoegd, zo mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt super knap hoe jullie dat allemaal zo mooi kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die van Nail-Gloss is ook erg mooi, maar toch vind ik de nail art van jou het aller leukste van deze <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WAUW! wat gaaaf heb je dat gedaan zeg<3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jullie zijn echt allemaal creatief, maar toch vind ik dat jij altijd de mooiste nail arts maakt, dus weer op je gestemd :).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Verrassend dat je citroenthes hebt gebruikt. Wat een variatie he?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ongelooflijk dat jullie dat kunnen. Die kleine details! Echt heel erg knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ze allemaal weer zo leuk en creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Allemaal heel leuk stuk voor stuk. Ik kan niet kiezen eerlijk gezegd :) Ik vind ze allemaal enorm vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn echt allemaal super, de super leuk om naar te kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke creaties allemaal! Ik heb gestemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke nailarts van iedereen! Vind die,van jouw ook weer zo leuk. Super leuk dat jullie nu worden gesponsord!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw geweldige nailarts! !! Super mooi en ik heb gestemd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jij hebt ook een prachtige nail art gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben een beetje in shock door je nail art! Kan niet geloven dat dit geen sticker is. Wowwww wat knap! Vind die van jou het mooist. Echt ongelofelijk knap wat een talent heb jij!
    -Marijke-

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe