FOTD | My Summer Look!

06:37:00


Voor de verhuizing in juni had ik mijn laatse FOTD laten zien, dus leek me leuk om er weer een te delen. Ik heb niet de skills als veel andere bloggers wat betreft looks maken en het dan ook nog eens goed om te foto te zetten. Toch vind ik het leuk om jullie te laten zien wat ik gebruik en hoe de look er uitziet. Kijk je mee!




Hier de producten bij elkaar die ik gebruikt heb voor deze look!
  • Sleek Palette Oh So Special 
  • MAC Peachy Blossom
  • L'Oreal Infallible Foundation
  • L'Oreal Volume Million Lashes
  • Pupa Desert Bronzing Powder
  • Collistar Eye Pencil nr. 14
  • Hema Highlighting Mousse
L'Oreal Infallible Foundation
Ik hoorde echt van iedereen op blogs en op Instagram dat deze foundation HET was, uiteindelijk heb ik hem sinds kort. Een goede foundation vinden vind ik best nog wel moeilijk en wil wel een goede dekking. Maar nee deze gebruik nu wel dagelijks en ben er niet tevreden over. Ik vind hem te matt/droog en daardoor heb ik echt het gevoel dat je elke lijn en plooi in mijn gezicht ziet zitten.

Pupa Bronzer
Deze bronzer heb ik al sinds vorige zomer en gebruik hem elke dag. Ik betaalde er €25,00 maar ik vind dat je dat er zeker uit haalt. Het geeft een mooi gouden gloed. Ik gebruik deze vaak op mijn wangen, voorhoofd en hals.


L'Oreal Volume Million Lashes
Ik heb deze mascara ook al weer een tijd en heb hem tot deze week na mijn review niet meer gebruikt. Toch vind ik dat je soms producten meerdere keren moet testen voordat je een mening geeft, ik heb  geleerd inmiddels dat ik soms een product te snel negatief beoordeel terwijl het na meerdere keren gebruiken toch een fijn en goed product leek te zijn. Maar over deze mascara ben ik nog steeds niet enthousiast. Het lijkt bij mij toch wel iets te klonteren en ik vind het borsteltje ook niet fijn om te gebruiken en geeft niet de volume die ik wil, en ik heb best wel veel volume nodig want ik heb korte en dunnen wimpers zo erg dat zonder mascara je ze gewoon niet ziet.
 

Collistar Eye Pencil nr. 14
Bij mij laatse FOTD kon je deze pencil van Collistar ook al zien en ik gebruik deze gewoon heel graag, ik verkies deze boven een zwarte eyeliner. Het maakt minder hard heb ik het gevoel, en ik ben nog niet zo ervaren om een perfect wing te maken dus speel ik op safe misschien.
 



Sleek Palette Oh So Special
Vooral nu het lekker zomer is gebruik ik graag dit palette vooral door de mooie koraal/roze kleur (derde van boven). En dan in combinatie met bruin en blauw.
 

Hema Highlighting Mousse
Deze highlighting Mousse van de Hema heb ik volgens mij een hele tijd terug in de sale gekocht. Na mijn aankoop heb ik heb eigenlijk nooit meer gebruikt. Nu vind ik goud tinten en glans heel mooi en helemaal in de zomer als je al een beetje een kleurtje hebt. Ik heb heel klein beetje onder mijn wenkbrauw aangebracht en op mijn jukbeenderen. 
 

MAC Peachy Blossom
Ik ben nog steeds gek op deze kleur van MAC en gebruik hem echt nu al paar maanden bijna dagelijks. Het is een lipstick met een hele zachte en subtiele kleur en juist fijn is doordat hij beetje gehydrateerd en voelt als een lipbalsem. 
 

Dit was mijn FOTD zoals altijd subtiel dat vind juist mooi. Als jij tips voor mij hebt hoe ik beter ooglooks op de foto kan zetten en beter full face foto's dan zou ik het erg waarderen en leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

28 reacties

  1. Hele mooie, frisse look! Staat je echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie look! Vooral dat blauwe lijntje maakt het af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tips helaas niet meid, het lukt mij ook niet ;-) wel complimenten want het ziet er leuk uit hoor! Mooie producten gebruik je, jaloers op je MAC! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je die highlighter mooi vast gelegd! Ziet er goed uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en frisse zomerse look. De turquoise eyeliner vind ik er ook super bij staan, ik gebruik deze kleur ook erg graag en net als jij graag subtiel in een lijntje boven mijn ogen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niets mis met die skills van je om het mooi te laten zien..Ik vond het een heel leuk artikel om te lezen en te bekijken..fijne producten en een mooie look, hij staat je erg goed

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk om deze mooie look te zien. Lekker basic en naturel, ik hou ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave ooglook, super natural en summer proof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie natuurlijke look met toch kleur door de gewaagde eyeliner. Staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een prachtige, frisse look! Je hebt trouwens erg fijne producten gebruikt en mooie foto's erbij gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een geweldige look !!! Die mac lippenstift wil ik ook zo graag!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie look heb je gemaakt! Ik ben ook zo blij met die mac lipstick !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie look! Je helpt mij trouwens ook herinneren dat ik echt mijn Oh So Special palette er weer eens bij moet pakken! Ik vind het ook altijd moeilijk om mijn looks goed vast te leggen, met name de highlighter wil nooit, maar dat is bij jou juist goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie natuurlijke look heb je gemaakt en leuke producten heb je gebruik! Ik vind juist dat je hele mooie foto's hebt gemaakt van je look!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je weer super mooie foto's gemaakt! Mijn Oh so special palette gebruik ik eigenlijk veel te weinig, moet ik er morgen weer eens bij pakken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Roze en bruin vind ik altijd erg mooi bij elkaar en niet alleen voor de zomer. geslaagde look dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben juist heel enthousiast over de L'oreal Volume Million Lashes. Grappig, hoe iedereen zijn eigen mening heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie look Lonneke. Die highlighter is mooi zeg! ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie subtiele look ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie look, mooie producten ook. Ik ben super benieuwd naar die collistar eyeliner :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie zomerse look! Peachy keen is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie look is het geworden! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh, dat blauwe lijntje vind ik zo tof! Dat is wat anders, breekt zo lekker je ooglook en het valt op! Mooi eindresultaat! Ik heb meerdere artikelen geschreven over het fotograferen van make-up looks, zowel fullface als de close-up foto's van je ooglooks. Maybe heb je hier iets aan? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thnx voor je tip, ik ga zeker bij je kijken!

      Verwijderen
  24. Hele frisse look, staat je erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe