Golden Rose Scale Effect nr. 08

06:57:00

Tijd geleden ontving ik van Bianca dit mooi en aparte glitter lakje. Ik had namelijk de Challange Of The Month het meest gewonnen afgelopen jaar, en kreeg daarom een aantal leuke lakjes cadeau. Dit lakje van Golden Rose komt uit de eigen webshop van Bianca (Miss Langhaar)  Beyoutiful, ik wist niet dat Bianca haar eigen webshop had maar zou zeggen zeker leuk om even een kijkje te nemen! Ik zag natuurlijk gelijk al dat Golden Rose Scale Effect een mooi en apart lakje was, toch duurde het een tijd voordat ik deze ging gebruiken. Maar vandaag is het eindelijk zover ik heb er in totaal 3 verschillende variaties mee gemaakt, kijk je mee!


Golden Rose Scale Effect nr. 08
Het lakje was erg moeilijk om zo op de foto te zetten maar de close-up maakt het toch helemaal goed! Het lakje zit vol met flakkies en geeft een heel gaaf effect op je nagels, kijk maar hieronder!

Ik heb hier de volledig swatch wel op een zwarte lak want anders zie je het niet op een ongelakte ngel. Zoals je ziet is vooral rood de overheersend maar zodra je draait zie je ook geel en groen. Heel gaaf en apart lakje!

Gecombineerd met een blauwe lak weer heel anders maar ook weer erg mooi. Hier zie j meer roze met groen/blauw. Ik heb mijn hand in een heel andere pose zodat je beter het verschil in kleuren kan zien.

Hier heb ik één laagje over een nail art gemaakt en vind het ook met turquoise een gaaf effect hebben.
Ik ben in ieder geval super blij met dit veelzijdige lakje en wil hier zeker nog meer van hebben!

Dit lakje komt uit de online shop van Beyoutiful kon hem alleen niet meer terug vinden dus wat deze kost durf ik niet te zeggen helaas.

Wat vind jij van het effect van dit Golden Rose Scale Effect lakje? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Bianca, Nogmaals bedankt voor dit en andere mooi lakjes!

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

31 reacties

  1. Het lakje alleen ziet er niet zo bijzonder eruit(vind ik dan haha), maar jeetje wat een gave combinatie's heb je er van gemaakt x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combinaties! Op het eerste oog vind ik het lakje zelf niet eens zo bijzonder. Mooie effect geeft het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kan je deze lak tof combineren zeg! Heel mooi! Wat gaaf ook dat je de monthly challenges het meest hebt gewonnen afgelopen jaar, gefeliciteerd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en verschillende effecten kan je creëren met 1 lakje! Mooi gedaan hoor! En natuurlijk gefeliciteerd met het winnen van de prijsjes in de Challenge. Super dik verdiend natuurlijk. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gave effecten zeg.! ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het gecombineerd met turquoise het mooist! Ziet er weer ontzettend mooi uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een super gaaf lakje! Zeker het proberen waard!

    Lots of love!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige topper. Op alle ondergrond kleuren valt hij mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw super gaaf!!! :) mooi zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een gave nail arts heb je er mee gemaakt! Het lakje alleen is inderdaad niet heel bijzonder, maar je combinaties zijn zo moooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, ik zou op het eerste gezicht niet weten hoe ik er zo'n leuke nail arts mee kan maken, super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf effect geeft deze lak! Mooi...alledrie ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw mooie combi's heb je er mee gemaakt zeg! Prachtig lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tjonge wat een waanzinnig gaaf effect heeft deze lak, ik vind hem echt prachtig...heel apart

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo prachtig Lonneke, vooral die laatste wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vind het vooral ook erg mooi boven op de zwarte lak, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow dit lakje heeft echt een heel gaaf effect. Je zou nooit denken dat het hetzelfde lakje is op de verschillende foto's

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe