Mini Unboxing | BigGreenSmile & Dr. Hauschka

06:43:00

Vandaag laat ik even een kleine unboxing zien. Ik had namelijk een paar mooie producten ontvangen en ik kon en wilde niet wachten om ze te laten zien, dus een unboxing leek mij een goede tussen weg. Van alle producten komen er ook uitgebreide reviews online. Benieuwd wat ik precies heb ontvangen, kijk mee!


BigGreenSmile

"Natuurlijke en eco producten: verzorging & schoonmaak

Hartelijk welkom op de online winkel voor al je natuurlijke producten. Wij verkopen o.a. verzorgingsproducten, baby producten en schoonmaak middelen."
Zoya America
Dit is een een mooi klassiek rode kleur of ook wel een echt Amerikaans rode kleur.

 Zoya PixiDust Lux 
Wauw! Dat is wat ik dacht toen ik dit lakje zag mijn hart maakte even een spongetje! Zoals de meeste weten ben ik gek op glitters en gebruik dit ook vaak in mijn nail arts. Ik ga deze heel snel testen zodat ik deze samen met een mooie nail art voor jullie kan reviewen!
 


Pacifica Enlighten Eye Brightening Shadow palette
Deze oogschaduw palette doet me aan oosterse sferen denk, de kleuren en de verpakking. Het zijn vier kleuren waarmee je verschillende looks kan maken. Ik vind het zoals ik het heb gezien een mooie en bijzonder palette op ntuurlijke basis. Ook hiermee ga ik gauw mee aan de slag!

Dr. Hauschka

Dr. Hauschka Lipstick 01 Soft Coral
Dr. Hauschka verkoopt ook prachtige cosmetica producten. Erg leuk vind ik het dan ook om een lipstick te reviewen van Dr. Hauschka. Ik heb de lichtste kleur van de lipstick lijn ontvangen. Ik ben erg benieuwd vind de kleur erg mooi en ook straks voor in de herfst en winter.

Naar welke producten ben jij benieuwd naar? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.


Liefs, Lonneke

 
 Follow on Bloglovin 

You Might Also Like

20 reacties

  1. Super leuke spulletjes! Die felle kleur nagellak vind ik prachtig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het palette lijkt me een mooie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke producten. De Zoya nagellak ziet er super uit.
    xx Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het rode lakje en het palette zien er mooi uit! Naar de lipstick ben ik ook benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben erg benieuwd naar de lipstick van Dr. Hauschka! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh, ik ben erg benieuwd naar alle producten ! De lipstick ziet er veelbelovend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat palette is heel mooi! Ik ben daar eigenlijk wel het meest benieuwd naar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie producten heb je ontvangen! Het palette ziet er wel erg tof uit, ik ken het merk ook nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie producten! Ben vooral benieuwd naar de lakjes van Zoya, die zien er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie producten. Ik ben benieuwd naar de palette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een geweldige producten!!! ik ben eigenlijk wel naar alles benieuwd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige producten zo op het eerste oog. ik ben benieuwd naar de oranje rode nagellak en de lipstick:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie producten! Ik ben heel erg benieuwd naar de glitter nagellak die ziet er zo mooi uit! Maar ook de rest ziet er prachtig en leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend mooie producten zeg. Ik ben naar alles echt super benieuwd, maar het meest naar de oogschaduw!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw wat een leuke producten, ik ben best wel nieuwsgierig naar het oogschaduw palette....het ziet er echt zo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke producten, ben vooral benieuwd naar de lipstick :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zoya lakjes wil ik al tijden eens uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige producten en vooral die van Zoya!! Oh I love! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit zijn leuke pakketjes om te ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe