Nail Art Nailscene | Nail Art Tape

07:46:00


Vandaag deel ik mijn derde nail art die ik maakte voor Nailscene. Ik ontving tape en dat is een nail art product die ik graag gebruik. Benieuwd hoe ik deze nail art maakte, vandaag laat ik het weer stap voor stap aan je zien!



 Wat heb je nodig/ wat heb ik gebruikt:
  • Rimmel London Rita Ora Daisy Days (Geel)
  • Rimmel London Rita Ora  Sweet Retreat (Roze)
  • Rimmel London Rita Ora Go-Wild-Er-Ness (Paars)
  • Hema Top Coat Quick Dry
  • Rimmel London White Hot Love
  • Make-up spons (Hema)
  • Nail Art Tape (Nailscene)
  1.  Begin met twee laagjes witte nagellak aan als basis kleur.
  2. Breng je de nail art tape aan je kan zelf tuurlijk bepalen welke hoe de lijnen gaan lopen.  
  3. Breng de kleur willekeurig aan op de make-up spons, hoeft niet precies dat maakt het juist makkelijk!
  4. Vervolgens dep ik met de make-up spons over mijn nagel.
  5. Direct na dat je met de make-up spons de kleuren op de nagel hebt gedept, haal je de tape er vanaf. Dit doe ik zelf altijd met een pincet dat werkt het makkelijkste.
  6. En zodra je de tape hebt weg gehaald is eigenlijk je nail art af. Je kan als alles goed droog is nog een top coat aanbrengen.

Nail Art tape kan ik je zeker aanraden zoals je ziet kan je er een makkelijke en toch leuke nail art mee maken, en nail art tape is een veelzijdig product vind ik.

Nail art tape is verkrijgbaar bij Nailscene 10 verschillende kleuren voor €5,95

Wat vind jij van deze nail art, iets wat je misschien ook eens gaat proberen?

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

18 reacties

  1. Oh wat mooi dit! En best makkelijk te maken, terwijl het er super chique uit ziet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi! Die pastelkleurtjes zijn echt heel pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijke kleurtjes heb je gebruikt , bij deze nail art....leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie nailart! !! Super leuk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie nailart en het ziet er nog aardig simple uit! Toch maar eens proberen:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw heeeeeeel erg mooi! Ik vind die kleuren zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele gave nailart !! Ik wou dat ik er geduld voor had!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gemaakt! Mooie kleuren heb je er ook voor gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf Lonneke! Ben niet zo'n ster met nail art tape! Maar als ik dit dan zo zie moet ik het toch nog maar eens proberen! ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, echt ontzettend mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is zo heerlijk zoet en lief. Heel leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe