Nail Art Tutorial Nailscene | Nail Art Chain

06:38:00

Ik kreeg van Nailscene een chain (ketting) om een nail art mee te maken. Voor mij was het best wel moeilijk een daarmee een nail art te verzinnen, ik heb toch mijn eigen stijl ontwikkeld en dat wilde ik wel terug laten komen, hopelijk is dat met deze nail art gelukt! Vandaag laat ik je natuurlijk weer stap voor stap zien hoe ik deze nail art heb gemaakt, kijk je mee!


 Wat heb je nodig/ wat heb ik gebruikt:
  • E.L.F Gold Star (gouden glitter lak)
  • E.L.F Flirty Fuscia (kanl roze)
  • Hema Longlasting nr. 828 (paars)
  • Essie Peach Side Babe (peachy kleur)
  • OPI Glitzerland (gouden lak)
  • Hema Quick Dry Top Coat
  • Rimmel London White Hot Love
  • Boterham zakje
  • Chain (nail art ketting)

Op mijn ringvinger en middelvinger  heb ik  met een boterhamzakje gedaan. Het heel erg makkelijk en je hebt verder niets nodig. 
  1. Begin met een droge basis het beste is witte ondergrond.
  2. Knip het boterham zakjes in smalle stukje en maak er een klein balletje van.
  3. Doe een beetje nagellak op het boterham zakje
  4. Dep het overtollige eraf

  1.  Eerst dep ik op willekeurige plekken de paarse kleur op mijn nagel
  2. Daarna de roze
  3. De peachy kleur
  4. En op alle plekken wat nog wit is breng ik de gouden lak aan van OPI
  5. Daarna breng ik de top coat van de Hema aan en na een minuut de glitter lak van E.L.F. Ik vind en blijf het mooi vinden om glitters te gebruiken in nail arts.
  6. Voila dit is het uiteindelijke resultaat.


Ik heb hier twee laagjes aangebracht van Essie Peachy Side Babe. Terwijl het nog nat was heb ik met behulp van een pincet in een halve boog de chain aangebracht. Om het toch 'af'' te maken en een geheel heb ik ook van steentjes aangebracht wat zorgt voor een extra bling effect.


Het is een leuke techniek, het is makkelijk, snel klaar en je creëert er de mooiste effecten mee!

Verschillende chains zijn verkrijgbaar in de webshop van Nailscene/Studsvoornagel vanaf €2,50

Wat vind jij van deze nail art, iets wat je misschien ook eens gaat proberen?

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin




 

You Might Also Like

24 reacties

  1. Wauw, het is echt een kunstwerk! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een super gave nailart !!! Super vet ziet het eruit !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij toch handig met je nagels *jaloers*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, wat een prachtig 'kunstwerk'. Ik doe het je echt niet na hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf gedaan zeg! Dat kan ik echt niet hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw echt mooi! ik zou niet het geduld hebben om dat zo goed te doen haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie nail art, je hebt weer een mooi kunstwerkje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw zeg! Super mooi weer, ik wist niet dat er van die kettingen bestonden, hoe leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zeg! Dat heb je mooi gedaan en erg handig ook met een boterhamzakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Ik ga dit proberen, kijken of het mij lukt..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gedaan! Ik vind het erg knap hoe je dit zo bedenkt en vervolg zo mooi kunt uitvoeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw prachtig ❤️!
    X vooral de kleuren combinatie :o

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel erg mooi en zeker de moeite van het proberen eens waard....ik ga de chain onthouden als ik weer eens iets ga bestellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het prachtig geworden! Heel knap en creatief hoe je dit ontwerp bedacht hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. woooow heel mooi gedaan!
    echt een talent jij

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi weer Lonneke! Ik moet dat toch ook eens uit proberen met een boterham zakje...;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooh, dat heb je weer top gedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wauw, dit ziet er echt prachtig uit! Zo tof en ik doe het je zeker niet na, haha!

    www.fleursophia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er wel heel mooi uit, wat doe je toch steeds leuke dingen met nail art :) de kleuren die je gebruikt ook trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke nail art. De chain in comnpbinatie met de steentjes is heel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe