Pacifica Enlighten Eye Brightening Shadow palette

06:35:00

Pacifica is nog niet een heel bekend merk in Nederland. Het is een klein en compact palette met 4 natuurlijke minerale satijn kleuren die zijn gemaakt van kokoswater. Omdat dit merk nog niet heel bekend is in Nederland en ook niet overal verkrijgbaar is vond ik het erg leuk om dit product te testen.


Over Pacifica Enlighten Eye Brightening Shadow palette
"Dit oogschaduw palet bevat een innovatieve formule van natuurlijke make-up en minerale kleuren. Deze rijke en langdurende oogschaduw is gemaakt met kokosnootwater voor een fluweelzacht en roomachtig resultaat. Kokoswater fungeert als een balancer terwijl het tegelijkertijd een rustgevende werking heeft op de huid. Door dit ingrediënt creëer je een romige, vetvrije formule die lang blijft zitten. Saffloerzaadolie heeft een anti-ageing effect dat de huid voedt, beschermt en verzorgt."Bron

Het doosje waar het palette in zit doet me echt denken aan Oosterse sferen denken met paarse, roze en gouden accenten.

De oogschaduws hebben ook een naam;

  • Skinny Dip - Een universeel glansmiddel. Perfect voor een heldere blik.
  • Coral Sand - Een satijnen basis voor het ooglid of highlighter.
  • Golden - Een perfect gouden kleur met precies de juiste hoeveelheid glans. Gebruik op het ooglid of ooglijn.
  • Urchin – parelkleurig paars met gouden tonen. Gebruik droog als een schaduw, nat als een eyeliner. Perfect om te vervagen en een mooie vervanger voor zwart.  

Als je van oogschaduws met een glans houd en een mooie satijnen finish is dit zeker een mooi palette om te proberen. Het palette is 100% Vergan en Glutenvrij en wat ik ook erg goed en belangrijk vind het product is dierproefvrij!

Ingrediënten:
Mica [color], Zinc Stearate [thickener/binder], Ethylhexyl Stearate(Plant Source)[dispersant/emollient] , Cocos Nucifera (Coconut) Oil [emollient and softener], Carthamus Tinctorius(Safflower) Seed Oil [emollient], Macrocystis, Pyrifera (Brown Kelp) Extract [beneficial], Panax (Ginseng) Root Extract [beneficial]. May Contain [colors]: Silica, Dimethicone [lubricant], Calcium Sodium Borosilicate, Tin Oxide, Titanium Dioxide, CI 7789, Ferric Ferrocyanide  CI77510, Iron Oxides C1 77491,  CI 77742, C177499.



Ik was direct onder de indruk van de intense kleuren en wat een mooie glans, wel moet je hiervan houden maar ik ben er gek op. Ik vind alle vier de kleuren even mooi.

Look
Ik heb alle vier de kleuren van het palette gebruikt in mijn ooglook. Ze zijn erg fijn om aan te brengen en ook goed te blenden.



Dit palette heeft mijn hart gestolen! Ik vind de satijnen finish en de glans erg mooi. De kleuren brengen makkelijk aan en blijven goed zitten. Het is gemaakt van kokoswater en is op natuurlijke basis en dierproefvrij!

Pacifica Enlighten Eye Brightening Shadow palette is verkrijgbaar bij BigGreenSmile voor €22,50

Wat jouw eerste indruk van dit palette? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven. 

You Might Also Like

30 reacties

  1. Het is zeker een mooi palette, vind de kleuren combinatie ook goed bij elkaar passen en je mooi staan x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om weer eens kennis te maken met een nieuw merk! Ik vind dit een heel mooi palette, ziet er erg goed uit. Jammer alleen dat het best vrij prijzig is...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie look. De kleuren komen wel anders uit dan verwacht maar heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi palette en mooi look heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie look heb je er mee gemaakt! En wat fijn dat het product dierproefvrij is!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig palette en ook super mooi gepigmenteerd. Je look ermee vind ik ook heel geslaagd.
    Ik kende Pacifica al van hun geuren. Ik ben een enorme fan van hun Tahiatian Gardenia geur die ik eerst als solid perfume had en laatst in spray vorm ook bij Big Green Smile kocht. Ik ben ook erg benieuwd naar hun make-up geworden nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi!! Hele mooie kleurtjes. Echte Lonneke kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf palette! Pacifica kende ik nog niet, maar wat een mooie kleurtjes! De prijs is dan wel iets minder, maar wel dierproef vrij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kende Pacifica ook nog niet, maar wat een mooi palette zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn om te horen dat dit palette dierenproefvrij is! Toch wel een belangrijk detail vind ik! De swatches zien er niet slecht uit, integendeel! Alleen de prijs is wat minder, maar dat zou ik er wel voor over hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige tinten heeft dit palette...al moet ik zeggen ik had het glanzende effect niet verwacht van te voren, en het is een zeer aangename verrassing, erg mooi en de ooglook die je ermee gemaakt hebt is ook echt prachtig....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wauw wat is het een ontzettend mooi palette. Er zitten echt mooie unieke kleuren in!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit palette vind ik echt prachtig! Mooie ooglook heb je ook gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze kleuren staan je echt prachtig :D Ik snap dat je dit palette niet meer los kan laten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige oogschaduws ziet er super uit zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik vind het echt een speciaal palette
    wat een leuke kleurtjes
    je hebt ook echt een prachtige look gemaakt!

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige kleuren en verpakking. Vind de oog look die je gemaakt hebt helemaal gaaf!
    xx Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wauw, mooi! Fijne kleurtjes en je hebt er een mooie look van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie ooglook! en die foto van je oog is super goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik was totaal niet bekend met het merk, maar oh my god, de verpakking en de kleuren zijn fantastisch! Leuke namen ook, maar dat het ook met kokoswater is gemaakt en dan ook nog eens zo'n pigmentatie, niet te geloven. Je ooglook is ook schitterend, vooral hoe je de kleuren hebt gecombineerd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi palette! Ik was hier al wel erg benieuwd naar, omdat ik dit merk nog niet ken!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw prachtige Palette, mooie look :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind het palette er echt prachtig uitzien. Dit merk kende ik nog niet, leuke review hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fijne review en mooie foto's. De kleuren zijn echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wauw, wat een super mooie kleuren, zeker ook in combinatie <3

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe