COTM | Dieren

06:43:00


Wat een gestuntel was het deze maand voor iedereen bij het product wat we ontvingen hadden we niet de speciale lijm ontvangen die daarbij hoort. Maar ik moet eerlijk zijn dat ik het uiteindelijke resultaat erg mooi vind geworden bij iedereen. Het thema is dieren en wij ontving foils van Nailproduct. Iedereen heeft verschillende printen ontvangen.

Kijk je mee wat iedereen heeft gemaakt? Wij zouden het erg leuk vinden als je onderaan via de poll je stem wilt uitbrengen.























Be Beautifully        

     

Welke "dieren" nailart vind jij het mooist?

Brilliantnails
Misslanghaar
Nailfinity
Jewelnails
Nailgloss
Creativenails4fun
Heelgewoondagelijks
Iontrend
Bebeautifully
Ohmybeauty
Blogenbeauty
Nailsbymalinka
Poll Maker

You Might Also Like

21 reacties

  1. Dit vind ik zo'n leuke categorie en dat terwijl ik zelf enkel hele eenvoudige nagellak gebruik. Zo knap om te zien. Ik moet bekennen dat ik vaak op jouw stem. Niet omdat het jouw blog is, maar ik hou van jouw stijl. Deze keer moest ik helaas eerlijk zijn en ben ik vreemd gegaan. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie nail art heb je gemaakt. De combinatie van turquoise met de nail Foil zijn erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allemaal leuk geworden al kostte het iets meer tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan, ondanks alle stress zijn er toch mooie nail arts gemaakt. Die van jou bewonder ik elke keer weer. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het resultaat is super mooi geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind jouw inzending ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor! Ik vind dit ook een heel leuk thema waarmee je lekker los kan gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had net ook bij Petra gereageerd, maar vind alles weer zo mooi eruit zien echt kunstwerkjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi allemaal!!!! Wat een mooie creaties...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind het leuk dat jouwe zo kleurrijk en vrolijk is :) maar ze zijn allemaal super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een aparte kleur combinatie heb je gemaaktzo fris en echt supermooi ....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf allemaal. Ik vind die van jou toch het mooist.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi met die kleurrijke achtergrond, vind het er niet aan te zien dat het bij iedereen al poging 386 was :p

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind jouw kleurencombinatie heel leuk en verfrissend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de thema heel erg leuk! Allemaal prachtige nail arts

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke nailarts weer allemaal! Lijkt mij inderdaad wel een gepriegel, maar ze zijn weer super mooi geworden! Echt zo leuk die dierenprintjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het ziet er allemaal heel gaaf uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind ze allemaal erg mooi, maar jou kleuren combinatie is weer top!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het wel een hele gave combi met het turquoise!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw de tape staat zo mooi in combi met de fel groen/blauwe kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw echt geweldige arts weer! Super vet !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe