Dior Backstage Eye Prime

07:07:00


De basis voor je make-up vind ik erg belangrijk en moet goed zijn om daar iets meer voor uit te geven vind ik dan ook niet erg. Ik had hiervoor een eye primer van Pupa maar wat was dat een tegenvaller zeg, daarom koos ik nu voor een duurdere variant en kwam ik uit bij Dior.



Over Dior Backstage Eye Primer 
"Met de oogmake-upprimer Backstage Eye Prime maakt Dior professionele perfectie voor iedereen mogelijk. Wat het geheim is van deze formule? Een vluchtige gewichtloze olie die het ooglid glad strijkt; de olie vervliegt direct en zorgt dat de make-up uitstekend aan de huid hecht. De basis egaliseert en corrigeert het ooglid. Zo wordt de huid optimaal voorbereid op de oogmake-up en wordt de kleur van de oogschaduw veel intenser. Zelfs aan het einde van de dag is de oogschaduw niet uitgelopen en nog altijd even homogeen en intens van kleur." Bron




De verpakking is rond en van glas en heeft een zilveren dop. Het oogt erg clean en chique vooral door de zilveren dop met de letters CD erop.

Mijn swatches zijn dit keer niet zo scherp, excuses maar je ziet wel goed dat door de Eye Prime van Dior de kleur van de oogschaduw intenser is.




Ik ben echt onder de indruk van deze primer. Het zorgt er daadwerkelijk voor dat de kleur van de oogschaduw die je gebruikt nog intenser word, ik kan het ook veel makkelijker blenden. Gedurende de dag blijft de oogschaduw goed zitten en gaat niet in de lijntjes trekken, dat had ik wel bij de primer van Pupa.

Dior Backstage Eye Prime is te koop bij alle erkende Dior verkooppunten voor €30,95

Welke primer gebruik jij graag? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

25 reacties

  1. Met dit product van Dior ziet het er inderdaad beter eruit, dit is misschien wel een product (ondanks de wat hogere prijs) die ik zelf ook nog wel wil proberen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed !!! :) zelf gebruik ik geen primer ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi resultaat! Zelf gebruik ik al jaren de Urban Decay eyeshadow Primer Potion.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een mooi resultaat, maar wat is het duur haha;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh een eye primer van Dior klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige fotos maak je toch altijd! Geeft een mooi effect hoor. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De intensiteit door dit product vind ik erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er erg goed uit, en wat een onwijs mooie foto's maak jij! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een topper! De ooglook ziet er mooi en intens uit, like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik gebruik altijd een Paintpot van MAC, maar dit resultaat ziet er ook zeker enorm goed uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, je ziet echt een duidelijk verschil! Prachtig resultaat, top product ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit ziet er wel onwijs mooi uit...wat een verschil...
    Ik gebruik heel af en toe een primer van ELF,
    maar 9 van de 10 x gebruik ik er geen eentje..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit ziet er wel erg goed uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja een primer maakt wel verschil. Mijn Artdeco primer ben ik heel tevreden over.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oo deze primer klinkt erg goed en ziet er ook goed uit, die gaat op mijn wishlist :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er goed uit. Momenteel gebruik ik die van W7, maar die geeft lang niet het resultaat als deze van Dior.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Indrukwekkend maar poeh zo duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi resultaat! Ik gebruik nog steeds de primer potion van UD en Soft Ochre van MAC :) deze zijn ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hier was ik al een tijdje benieuwd naar, fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw dat ziet er echt veelbelovend uit! De look die je hebt gemaakt is prachtig. Kun je dit product ook gebruiken onder je ogen om het creasen van je foundation-concealer tegen te gaan?

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe