Dr. Hauschka Lipstick 01 - Soft Coral

06:58:00

Dr. Hauschka is een bekend merk en bied niet alleen goede verzorgingsproducten maar ook prachtige make-up. De foundation van Dr. Hauschka heb ik al eens gereviewd en vandaag laat ik een mooi lipstick zien die niet alleen mooi van kleur is maar ook nog eens verzorgend.



Over de Dr. Hauschka Lipsticks
"De lipstick is rijk aan allerlei ingrediënten zoals rozenbloesems, wondklaver, rozenbottel, amandelolie, abrikozenpitolie, jojoba, rozenwas, bijenwas, candelillawas en carnaubawas. Deze rijke samenstelling in 8 tinten verzorgt en beschermt je lippen."Bron




Deze swatchs laat duidelijk en goed de  kleur zien, ik heb de foto expres verder niet lichter gemaakt of bewerkt, anders viel de kleur weg. Deze lipstick heeft een mooi gans met een subtiele shimmers er in en hij voelt heerlijk romig aan. Nog even over de verpakking ik vind hem heel mooi en chique doordat deze helemaal in het goud is en in het zwart het logo van Dr. Hauschka.

De kleur is in elk licht weer anders zoals op de foto oogt deze meer rood maar in werkelijkheid is het een warme kleur roze. Wat vind ik hem mooi zeker nu de herfst er komt vind ik dit een ideale herfst kleurt. Ik heb hem nu al dagelijks gedragen en krijg er leuke compliment over. Deze lipstick overleeft zeker een hapje en een drankje en goed lang zitten. Je voelt en ruikt dat het een product van Dr. Hauschka is zo kenmerkend en zo heerlijk die geur. Ben je een fan van lipsticks en fan van Dr. Hauschka dan moet je zeker eens kijken bij de mooie kleuren lipsticks die zij verkopen! Eigenlijk moet iedereen gewoon even een kijkje nemen bij hun mooi make-up producten!

Dr. Hauschka Lipsticks zijn o.a. verkrijgbaar in de webshop van Dr. Hauschka voor €16,95 per stuk

Ben jij al bekend met de make-up producten van Dr. Hauschka? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.

You Might Also Like

20 reacties

  1. Ik vind dat deze kleur je erg mooi staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt een heel leuk kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kleur !!! Het staat je ook erg goed !! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onwijs mooi kleur, staat je pretty! Goede swatch ook ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb zelf geen ervaring met deze lipsticks, maar het klinkt erg fijn :) De kleur staat je echt enorm goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat je prachtig die kleur, mooi product voor een nog mooiere vrouw! XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind deze kleur je heel erg mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kleurtje, het staat je echt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De finish is niet zo mijn ding, maar de kleur staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tjonge wat een onwijs mooie kleur zeker voor het najaar en hij staat je geweldig....heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooi exemplaar. Prachtige kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waaauw het kleurtje is echt mijn ding en staat je ook nog eens onwijs goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow ik had hem helemaal niet zo rood verwacht op de lippen eigenlijk
    maar hij staat je wel super goed

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kleur, staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oehh..prachtig kleurtje, staat je trouwens prachtig :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel je gezicht leeft op door deze kleur: prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De kleur is prachtig en staat je ook fantastisch! Ik heb net als jij een enorm zwak voor koraalkleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe