elf | Moisturizing Lipstick Coral Cutie

06:45:00

Ik weet het de donkere dagen komen er weer aan daarom vind ik het toch wel erg leuk om soms een lekker fel kleurtje op te hebben, al is het om de boel toch even wat meer kleur te geven. Vandaag laat ik jullie dan ook een hele vrolijke en mooi kleur zien, kijk je mee!





elf over de hydraterende lipstick:
"De fluweel zachte textuur van deze nieuwe lippenstift gamma, geeft een intense, ultra gepigmenteerde kleur aan je lippen. Verrijkt met Shea boter en vitame A, C en E om je lippen te voeden en te hydrateren! Long-lasting effect gegarandeerd."Bron
Ingrediënten:
Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Petrolatum, Ceresin, Ethylexyl Palmitate, Hydrogenated Polycedene, Microcrystalline Wax (Cera Microcrystallina), Polybuten, Paraffin, Synthetic Beeswax, Polyethylene, Copernicia Cerifera (Caranuba) Wax, Silica Dimethyl Silylate, Fragrance (Parfum), Butryospermum Parkil (Shea) Butter, Retinyl Palmitate (VA), Tocopheryl Acetate (VE), Ascorbyl Palmitate (VC), Propylparaben.

Het is echt een zomerse koraalkleurige lipstick! Maar ik denk dat als je hem goed combineerd dat het op een zonnige herfstdag echt niet zal misstaan.

De kleur vind ik mooi en is precies wat ik er van had verwacht. De lipstick voelt zacht aan en voor een beetje kleur heb je maar weinig product nodig. De lipstick moet je na twee uurtjes weer bij werken.

De ELF Moisturizing Lipsticks zijn verkrijgbaar bij E.L.F (Eyes Lips Face). voor €4,00 per stuk.

Wat vind jij van Coral Cutie? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke


Follow on Bloglovin 

 Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.

You Might Also Like

16 reacties

  1. Waar ik oranje anders niet zo ontzettend mooi vind vind ik deze erg mooi. Nog steeds zie ik me hetzelf niet dragen, maar hij staat je goed!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kleurtje, je kan m goed hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij viel deze wat tegen. Had al andere bloggers gezien die er (net als jij) heel mooi mee staan, maar bij mij is het niks :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooi kleurtje zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kleur, ik houd hier wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur bij je! Ik vind hem inderdaad ook mooi voor de herfst hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kleurtje :) Ik vind het echt heel mooi bij je staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kleur en het staat je ook zo goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi, lief kleurtje! Staat je erg goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kleur is echt heel erg mooi en hij staat je super

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oehh..mooi kleurtje, staat je prachtig :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, prachtige kleur. Staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tjonge Lonneke, die kleur past echt fantastisch bij jou, wat mooi...

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe