FOTD | Herfst Look!

06:31:00

Wat vind ik het heerlijk dat de herfst is begonnen, ik ben helemaal in mijn element. Ik heb inmiddels ook mijn make-up producten aangepast aan de herfst. In deze FOTD heb ik veel producten van Pupa gebruikt, vooral het oogschaduw palette van Pupa is nu mijn favoriet.

Hier de producten bij elkaar die ik gebruikt heb voor deze look!
  • Pupa Primer
  • Dior Backstage Eye Prime review
  • L'Oreal Infallible 24H-Matte Foundation
  • ELF Complete Coverage Concealer
  • Essence how to make brows Wow!
  • Pupa Sportchic Graphic Eyeshadow review
  • Collistar Eye Pencil
  • Pupa Mascara Vamp!
  • Dr. Hauschka lipstick Soft Coral review
  • Catrice Blush 010 
  • Hema Terra Bronzing Powder


Pupa Primer & Dior Backstage Eye Prime
Dit is mijn basis wat ik elke dag gebruik. Sinds ik de primer van Pupa gebruik krijg ik regelmatig te horen dat mijn foundation natuurlijk en mooi oogt terwijl ik de afgelopen tijd niet van foundation ben veranderd. Dus een goede primer is echt een must! Zo ook ben ik afgelopen maand de primer van Dior gaan gebruiken ik ben hierover zeer tevreden.

Ik breng mijn foundation L'Oreal Infallible 24H-Matte aan en de ELF Complete Coverage Concealer. Daarna begin ik mijn wenkbrauwen op te vullen met Essence How To Make Brows Wow!




Voor mijn ogen heb ik het palette van Pupa Sportchic Graphic Eyeshadow gebruikt. Deze had ik van het voorjaar gekocht en na de review niet meer gebruikt, wat blijkt nu de kleuren zijn erg mooi voor de herfst! Op de ijs-blauwe kleur en wit na heb ik alle kleuren voor deze ooglook gebruikt. Ik ben van licht naar donker gegaan en heb als laatst heel subtiel weer de turquoise
Collistar Eye Pencil aangebracht. Daarna heb ik Pupa Mascara Vamp!, deze kan ik trouwens als mascara echt aanraden.

Op mijn lippen heb ik Dr. Hauschka lipstick Soft Coral dit is echt mijn favoriet ook! En dan breng ik de warme Hema Terra Bronzing Powder aan op mijn wangen want een bronzer gebruik ik het hele jaar door. En mijn favoriete blush de Catrice Blush 010 als laatste.



Welke make-up producten gebruik jij in de herfst graag? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow

You Might Also Like

22 reacties

  1. Mooie look heb je gemaakt! Je had het vorige week al over de Pupa primer (bij een artikel van mij) en ben daar nu erg nieuwsgierig naar. In de herfst gebruik ik vooral een donkere lipstick x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het pupa oogschaduwdoosje is mooi zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is inderdaad een hele frisse en warme herfstlook! Ja, ik vind het erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooie herfst look !!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt, wauw! Hele mooie producten! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een heerlijk najaarslook, zelf pas ik eigenlijk mijn make up zelden tot nooit aan op het seizoen...in elke geval niet bewust...het pupa palette ziet er el ontzettend mooi uit....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie herfst look heb je gemaakt! Die lipstick staat je echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie look heb je gemaakt! Ik gebruik zelf graag bruine tinten oogschaduw, eigenlijk ieder seizoen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw mooi! je hebt wat weg van Kylie Minoque haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie look! Ik ben benieuwd naar die pupa primer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, ik vind het oogschaduwpalette van Pupa er echt mooi uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Meid wat maak jij prachtige foto;s zeg. Dat mag zeker gezegd worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie producten heb je gebruikt! Ik lees veel goeds over het Pupa Palette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige look, wat mij ook opvalt dat je een nieuwe lay-out hebt! Je lay-out is erg mooi ❤️
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe