Nicole By OPI | Sounds Grape To Me

07:40:00

Normaal gesproken plaatst ik eigenlijk nooit een artikel online in het weekend, maar omdat deze zo mooi is wilde ik heb nu toch delen. Ik vind de najaarskleuren dit jaar erg mooi, je ziet veel bordeaux rood, dieppaars en ook de shimmers mogen denk ik niet ontbreken. Dit is dan niet een nieuw lakje maar ik vind hem wel erg geschikt voor dit seizoen!

Ik heb deze foto's bewust gemaakt met flits wat ik normaal nooit doe. Maar hierdoor krijg je een beter beeld van de kleur en zie je ook de shimmers er goed in. Mijn hartje ging wel even hiervan sneller kloppen! Met twee dunnen laagjes dekt deze lak goed.

Even een close-up! Het is een kort artikel maar wat moet ik zeggen, niet veel toch de foto's spreken voor zich!

Nicole By OPI | Sounds Grape To Me is o.a. verkrijgbaar bij OP=OP, Deen Supermarkt en de Wibra voor €2,50 

Wat vind jij van dit lakje? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat. 

Liefs, Lonneke

Follow

You Might Also Like

18 reacties

  1. Wauw, wauw, wauw! Deze is inderdaad heel erg mooi, goed dat je die even deelt zo in het weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave lak, lekker shiney en wauw de kleur is super mooi. Wat heb je trouwens een gave lay out op je blog, ik zie het nu pas! Ik had de laatste weken even geen blogs bezocht ivm school :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Shiney is deze inderdaad!

      Dankjewel voor je compliment, ik heb mijn logo en layout van de week veranderd, leuk dat je het opmerkt.

      Verwijderen
  3. Waauw, DE perfecte herfst kleuren in één lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig lakje! Heel mooi met die shimmers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig lakje, echt perfect voor de herfst en winter! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw prachtig, zeker voor de herfst<3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kleurtje, je krijgt veel diepte met de shimmers:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind deze heel erg mooi en hou ook van dit soort tinten in de herfst en winter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig herfst lakje! Hij doet me een beetje denken aan Warm & Fozzie van OPI. Die zal ik binnenkort ook weer eens uit de mottenballen halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kleur, helemaal herfstig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een heerlijke kleur voor de herfst.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe