Opgemaakt September #2

07:34:00


Vandaag maar weer eens voor de verandering een opgemaakt artikel, iets wat ik vrijwel nooit doe. Ik heb tussen deze opgemaakt producten echte aanraders maar ook echt afraders. Ik vind het ook altijd interessant om bij andere dit soort artikelen te lezen, onbewust neem je het toch mee als je iets koopt.

L'Oreal Elnett Satin
Paar maanden geleden kocht ik deze haarspray. Wat mij toen overhaalde om het te kopen was dat het volume in je haar blijft en dat het niet zo hard word maar wel werkt en dat je het ook weer erg gemakkelijk met de borstel kan verwijderen, vooral het laatste vond ik goed klinken. Hoe vaak ik door net iets te veel haarspray mijn haar beschadigd heb... Ik kan je zeggen nu dat deze haarspray van L'Oreal precies doet wat het zegt en het is echt heel makkelijk doorkambaar. Ik kan deze spray dus aanraden en zal hem zelf ook weer opnieuw kopen.
 
Wellaflex Fullness For Fine Hair
De mousse van Wella gebruik in nu al zes jaar. Ik heb van mezelf echt stijl, dun haar en zit echt geen volume in. In gebruik deze mousse op droog haar en kneet hiermee wat slag in mijn haren. En met de meeste mousse zakt het binnen een uur uit maar deze mousse van Wella blijft echt gegarandeerd de hele dag goed zitten en geeft volume! Ik kan je deze dus ook echt aanraden!
 
Nivea oogmake-up reinigingslotion
Ik heb er geen review over geschreven omdat ik het niet waard vond. Ik heb op olie basis als eens een oogmake-up reiniger van Nivea gebruikt waar ik erg te spreken over was, maar deze oogmake-up reiniger op lotion basis viel mij helaas erg tegen. Ik kreeg er nauwelijk goed mijn make-up vanaf en ook prikte deze oogmake-up lotion heel erg in mijn ogen. Ik heb deze tot de helft opgemaakt en daarna leeg gegooid uit frustratie. Nee deze oogmake-up remover lotion kan ik je niet aanraden. 


Dr. Hauschka Reinigingsmelk
In februari begon ik met het gebruiken van deze reinigsmelk van Dr. Hauschka. Ik heb deze 2x per dag gebruik en nu na 6 maanden is deze helaas op. In aanschaf misschien prijzig maar kijk hoelang ik ermee gedaan heb! Ik vind dit product zo fijn van Dr. Hauschka het is vooral s' avonds een heel ritueel geworden bij mij en door de geur wordt ik er ontspannen en kom ik tot rust . Ook heb ik het gevoel en zie ik dat mijn huid goed gereinigd word. Ik kan je deze dus ook echt aanraden!
 
Pupa Face Primer
Sindskort weet en ik zie ik pas hoe belangrijk een primer voor je gezicht kan zijn. het zorgt ervoor dat je make-up de hele dag blijft zitten maar zorgt er ook voor dat lijntjes en poriën minder zichtbaar zijn. En deze primer van Pupa doet dat allemaal en laat ook mijn foundation er natuurlijk uitzien. Helaas is deze gisteren op gegaan en ik ga gauw naar de winkel om weer een nieuwe te halen. Dus ja deze kan ik zeker aanraden.

L'Oreal Youth Code Eye-creme
Ik vind het moeilijk om resultaat te zien bij oogcreme's. Ik gebruikte deze oogcreme van LÓreal 2x per dag. Ik kan alleen zeggen dat deze iets wat te vettig is vind ik maar hij geeft geen irritaties wat ik wel bij andere merken heb gehad. Ik smeer oogcreme alleen ik zie niet op korte termijn nu echt resultaat. Dus ik weet ja ik weet niet of je nou deze wel of niet moet kopen. Ik zelf koop hem niet opnieuw want ik vind hem te vettig/dik.

Chopard Wish
Deze geur heb ik echt al tijden en ik had hem van mijn vriend gekregen. Deze zie je vaak wel voor een leuk prijsje bij de drogist. Ik vind hem echt heerlijk dus als je deze eens ziet staan probeer hem dan, ik kan hem aanraden!

Wat heb jij de afgelopen maand opgemaakt? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke  

Follow

You Might Also Like

16 reacties

  1. Misschien kijk ik er helemaal over heen maar welke geur is dat die je hebt opgemaakt (flacon is erg mooi), en die Pupa primer staat nog steeds op mijn lijstje x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed deze producten! tof ! Ik heb nog niet iets opgemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil de Chopard geur al tijden eens proberen. Hij lijkt me heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je een parfum opgemaakt hebt! Gebeurt niet zo vaak ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke producten heb je opgemaakt. Die laatste kende ik nog niet, ziet er wel leuk uit. Ik kon één foto niet zien, heel raar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gebruik altijd de producten van Wella voor mijn haren. Perfect! Leuke producten heb je opgemaakt en wouw, zelfs een geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow je hebt een parfum opgemaakt haha, ik nog niet, maar heb er dan ook best veel die ik regelmatig gebruik en verwissel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk om te lezen, mooie foto's zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind dit best veel aangezien ik denk nooit iets op te maken (vergeet gewoon wat ik weggooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk artikel! die haarlak heb ik ook altijd, die is heel fijn! en wat een goede tip van die mousse, die moet ik ook eens proberen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh dit vind ik altijd zulke leuke artikelen. Elnett is echt mijn haarlak, de geur doet me meteen denken aan vroeger. De mousse klinkt goed, die ga ik zeker eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk om te lezen zo in tekstvorm! Ik heb heel veel Rituals producten opgemaakt de afgelopen tijd. Ik ben zo dol op Rituals producten :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is best wel aardig wat, wat je opgemaakt hebt deze maand...buiten de L"oreal elnett haarspray ken ik er geen een uit eigen ervaring...ik moet mijn mandje nog leeg gaan schudden, maar er zit best wel aardig wat in deze keer....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijne producten die je hebt opgemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Altijd fijn om producten op te maken. Tijd om nieuwe te proberen 😀

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe