Sante Cosmetics | Oogmake-up Remover

06:33:00

Oogmake-up remover is een product die bijna iedereen wel dagelijks gebruikt. Het is soms toch moeilijk om een goede oogmake-up remover te vinden. Je hebt tegenwoordig zoveel verschillende merken en dan heb je ook nog eens keuze tussen een lotion, olie of kant-en-klare doekjes. Vandaag laat ik van het merk Sante Cosmetics een oogmake-up remover zien die op natuurlijke basis is.


Over Sante Cosmetics Oogmake-up Remover

"Sante Cosmetics Oogmake-up Remover is een verzorgende en milde reiniging voor de kwetsbare huid rondom je ogen. De remover zit vol biologische ingrediënten en is dierproefvrij!

De biologische ingrediënten die er onder andere in zitten zijn; Granaatappel extract, amandelolie, vitamine E, rozemarijn extract en aloë Vera. Allemaal goede en voedende ingrediënten.

Als je de dop van het flesje draait zie je een kleine opening waar het oogmake-up remover uitkomt. Deze openingen vind ik zelf fijn omdat je makkelijk kan doseren, er komt dus niet direct een grote hoeveelheid uit het flesje.

De oogmake-up remover is op olie basis en voelt vol aan. Veel mensen gebruiken liever geen make-up remover op olie basis omdat je dan na het reinigen een waas krijgt. Maar als je niet te veel product gebruikt en het goed afneemt met een watje heb je nergens last van.

Je hebt voor elk oog echt maar een beetje nodig. Ik laat altijd even de remover inweken zodat ik niet al te veel hoef te wrijven, juist omdat je huid kwetsbaar is rond de ogen. Daarna haal ik voorzichtig het watje over mijn ogen. Het viel mij gelijk op dat alles zonder moeite van mijn ogen afging.

Sante Cosmetics Oogmake-up Remover verwijderd niet alleen mijn oogmake-up maar verzorgt ook. Ik had van te voren niet verwacht dat dit product zo fijn zou zijn. Ben je opzoek naar een goede oogmake-up remover met natuurlijke ingrediënten dan kan ik je deze van Sante Cosmetics zeker aanraden.

Sante Cosmetics oogmake-up remover is verkrijgbaar bij SolobioMooi voor €9,50-100ml

Ben jij bekend met het merk Sante Cosmetics? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.


Liefs, Lonneke

 Follow

You Might Also Like

11 reacties

  1. Oh wat fijn om eindelijk eens te lezen over een natuurlijke versie. Ben ik al tijden naar op zoek :) Super review!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw hij ziet er echt super uit! Ben heel erg benieuwd geworden!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed zeg!!! Fijn dat het ook nog verzorgd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een heerlijk klinkend product, zelf merk ik inderdaad wel ( zelfs na het een beetje weken) dat het er soms toch niet helemaal goed afgaat..ik ken dit merk niet maar juist het natuurlijke van dit product, spreekt mij toch wel heel erg aan....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne review! Lijkt me een fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt heel fijn, ik ben sowieso fan van removers op basis van olie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie layout!!!!<3 ik had hem nog niet gezien. Het product klinkt erg goed. Zelf ken ik het merk niet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat die je zo goed bevalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik gebruik ook graag producten op oliebasis. Gelijk je zegt moet je dan gewoon niet te veel gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fijn product! Ik kende het nog niet. Ook fijn dat het dierproefvrij is!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe