The 31 Day Challenge

06:26:00


Ik heb 1 week mee gedaan aan The 31 Day Challenge, helaas lukt het mij vanwege omstandigheden niet om de hele maand mee te doen. Het leek mij wel leuk om jullie de nail arts te laten zien die ik heb gemaakt. Elke dag is er een ander thema en deze challenge is is wereldwijd

Day 1 Red Nails
Ik heb hier drie verschillende rood tinten gebruikt die ik aanbracht met een make-up spons en daarna een glitter top coat erover heen. Het is echt een hele makkelijke techniek en het effect is altijd weer anders.

Day 2 Orange Nails
Ik heb hier een neon oranje kleur gebruikt, op de foto komt het meer roze over. Ik heb eerste een gradiënt gemaakt en daarna heb ik er een watermarble overheen gemaakt. Als laatste heb ik wat grove gouden glitters aangebracht. Wil je weten hoe deze nail art precies heb gemaakt klik hier.

 Day 3 Yellow Nails
Ik heb hier gewerkt met een neon blauwe kleur en geel. Ik heb gebruik gemaakt van tape en daarna met een make-up spons erover heen gestempeld. Wil je precies weten hoe ik deze nail art heb gemaakt klik hier.

Day 4 Green Nails
Ik heb hier watercolor nails gemaakt. Ik vind hem alleen zo niet heel mooi, het was wel een mooie basis geweest als ik er overheen had gestempeld. Wil je weten hoe ik watercolor nails maak klik hier.


 Day 5 Blue Nails
Zelf vind ik deze een van de mooiste die ik heb gemaakt. Ik heb een zwarte basis gebruikt. Daarna heb ik flinke drukppels nagellak, blauw, neon blauw en goed aangebracht en met een boterham zakje erover heen gegaan. Als laatste deed ik er een glitter top coat over.

 Day 6 Violet Nails
Ik had van E.L.F. een mooi glitter lakje die ik heir heb gebruikt. Dit geen nail art maar vind deze combinatie wel erg mooi. 

Day 7 Black & White Nails
Ik heb deze nail ook simpel gehouden Ik heb op mijn twee middelste vingers foils aangebracht. Wil je weten welke foils ik heb gebruikt en hoe je het maakt klik hier.

Day 8 Metallic Nails
Ik wilde eens wat anders doen en heb met de metallic lakjes van Essie en Catrice deze nail art gemaakt. Met een nail art kwastje heb ik vierkantjes op mijn nagels gemaakt. Om het toch rustig te houden heb ik op de wijsvinger en pink alleen wat glitters aangebracht (Essie).
 
Deze vind ik het mooiste geworden, welke van deze nail arts vind jij mooi? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

21 reacties

  1. Love your nails. Ik kan echt niet kiezen!!!!! Het is allemaal zo perfect 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke overdosis aan nail arts! De laatste vind ik prachtig, de kleurencombinatie en het effect vind ik zeer geslaagd!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ik vind ze allemaal erg mooi ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan ook niet kiezen, jeetje ze zijn allemaal zo mooi! Als je dit zou aanbieden, dan zou ik er wel veel geld voor willen betalen om dit op mijn nagels te laten maken! Zo gaaf <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien je nagels er toch altijd mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie creaties heb je gemaakt! Vooral Day 2 orange nails (ook jouw favoriet) vind ik de mooiste. Al vind ik ze allemaal erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, perfectie! Stuk voor stuk prachtig<3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Lonneke,

    Je hebt echt hele mooie nail arts gemaakt :) . Net als jij vind ik de laatste het mooist :).

    Liefs (en sterkte meid)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ze zijn allemaal erg mooi geworden maar ik ben het helemaal met je eens dat de laatste echt geweldig is!
    xx Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Ik vind ze stuk voor stuk allemaal prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Das een kleururijke challenge. Die metallic nails lijkt je wijsvinger heel erg op de color show brocades. Is t echt essie?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind ze weer allemaal erg mooi, zou dit ook goed te doen zijn bij wat kortere nagels? x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi! Ik deel je favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ze zijn echt allemaal heel erg mooi, maar het mooiste vind ik toch wel echt de yellow nails....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stuk voor stuk prachtige nail arts! Jammer dat je de challenge niet afmaakt, maar ik vind het al behoorlijk knap dat je het tot zover hebt volgehouden. Ik zou er niet elke dag tijd voor hebben in elk geval, haha. Vind van jouw creaties dag 2 en dag 5 het mooist. Je hebt echt je eigen unieke stijl ontwikkeld qua nail art en dat is echt super leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waaauw! De watermarble is zo gaaf gelukt! Zou je daar misschien een artikel over willen maken? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt prachtig! I love sparkles! En die marble is ook tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel gaaf gedaan. Dagen 3,7,8 zijn prachtig. Ik had ook wel mee willen doen, maar het is echt veel werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, zo mooi allemaal! Ik vind de laatste en nr. 5 het mooist. Heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe