Unboxing e.l.f.

07:03:00

Vorige week ontvang ik een leuk pakket van e.l.f. met een prachtige inhoud! e.l.f. is een webshop die ik nu al een tijd ken en ze verkopen daar mooie, betaalbare make-up en nagellakken al vanaf €1,00! Van alle producten zullen de komende weken natuurlijk ook uitgebreide reviews komen. Kijk je mee wat ik heb gekregen!



Prism Eyeshadow - Naked
Ik gebruik graag in mijn dagelijkse looks nude/aarde tinten. Ik heb al een ander palette van e.l.f. Prims Eyeshadow en vooral de textuur en pigment van deze palette zijn erg fijn en goed.

e.l.f. Prism Eyeshadow Naked € 9,99
 
Coverage Cocealer - Oil Free
Een goede concealer is voor mij erg belangrijk, het is een product wat ik dagelijks gebruik. Deze concealer is vloeibaar en beloofd te perfectioneren en te corrigeren. 

 e.l.f. Coverage Cocealer - Oil Free €4,00

Acne Fighting Foundation - Sand
Ik heb zelf geen last van Acne maar ik heb wel rode plekjes en sproetjes etc. op mijn gezicht wat ik niet mooi vind. Deze foundation sprak me aan omdat deze foutjes, onvolmaaktheden en roodheden camoufleren. 

e.l.f.  Acne Fighting Foundation - Sand €6,80

Volume Plumping Mascara
Ik ben heel erg moeilijk als het om mascara's gaat en daarom vind ik het een leuk product om uit te testen en te reviewen. Vooral het woord volume en het borsteltje spraken mij aan.

e.l.f.  Volume Plumping Mascara €4,00


Mineral Lipstick - Party Pink

Is een hydraterende lipstick ik een mooie roze kleur. Ik was nog niet bekend met de mineral lipsticks van e.l.f. dus deze ga ik zeker gauw testen!

 e.l.f. Mineral Lipstick - Party Pink €5,00

Hydraterende Lipstick - Pink Minx
Deze lipsticks van e.l.f. zijn er in 12 kleuren waarvan 3 nieuwe kleuren sinds kort. Ik koos o.a. voor een lekker barbie roze kleur.

e.l.f. Hydraterende Lipstick - Pink Minx €4,00


Hydraterende Lipstick - Coral Cutie
Ik heb een zwak voor coral kleuren en toen ik deze zag was ik heel benieuwd. Ik heb hem toevallig dit weekend opgehad en ben zeer positief verast, binnenkort komt hiervan natuurlijk ook de review.

 e.l.f. Hydraterende Lipstick - Coral Cutie €4,00

Nagellak - Coral Dream
Nagellakken kan ik nooit genoeg hebben en zijn er bij mij ook maar weinig dezelfde. Maar valt het op ;-) deze nagellak heeft ook weer een toepasselijke naam Coral Dream. 

e.l.f. nagellak - Coral Dream €2,50

Nagellak - Gina Girl
Glitter nagellakken, vaak prachtig vooral verwerkt op een mooie nail art of op een mooie basis kleur. Dit lakje heeft overheersend paarse glitters maar ook heel veel andere verschillende kleuren glitters. Ik ben benieuwd naar het effect hiervan.

e.l.f. nagellak - Gina Girl €2,50

Nagellak - Coral
is een mooi zacht kleurtje met een gouden glans er in. De combinatie van deze twee kleuren zijn erg mooi vind ik.

e.l.f. nagellak - coral €2,50

Ik ben erg blij dat ik van e.l.f. deze mooie producten ontving en van alles gaat natuurlijk een uitgebreide review komen.

Naar welke producten ben jij benieuwd naar? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

 Follow on Bloglovin

You Might Also Like

28 reacties

  1. Dat zien er allemaal prachtige producten uit! Ik ben benieuwd naar de reviews ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie producten, ben benieuwd naar de reviews

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er allemaal zo mooi uit :D Ik ben eigenlijk overal wel benieuwd naar xD
    De foto's zijn trouwens ook echt prachtig! (moest ik echt even gezegd hebben nu)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben erg benieuwd naar de foundation en de mascara. Nieuwe mascara testen is altijd een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk, ik ben gek op elf! Wat een toffe nagellak, like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De lakjes van elf zien er goed uit vooral de coral.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben benieuwd naar de nagellak Gina Girl! die ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige producten, ik ben dol op E.L.F. Mooie foto's heb je gemaakt. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie producten en wow, die nagellak met die gouden glans, wat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw dat is een heerlijk pakket zeg, vol met prachtige producten! Ik ben benieuwd naar de reviews :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er allemaal echt prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie items heb je uitgekozen. Volgens mij heb je net zoals ik een zwak voor koraal kleurtjes ;-) Ik ben het meest benieuwd naar het palette, lipsticks en nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie producten! Ik ben vooral erg benieuwd naar de lipsticks. Ik heb nog nooit iets van ELF geprobeerd, maar het klinkt altijd erg goed. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie producten! Ik ben zelf erg benieuwd naar de lipsticks!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw al jaren ben ik benieuwd naar de producten van Elf en wil ik ze zelf bestellen..Maar je raadt het al, dit heb ik nóg nooit gedaan. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de lipsticks en foundation..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke producten! Ik ben vooral benieuwd naar die foundation en de nagellakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oehh...mooie producten ❤️ Ben benieuwd naar de foundation :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een ( volgens mij ) fijne producten heb je laten zien...ik ben erg nieuwsgierig naar de lipstick en de nagellakken

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wauw, schitterende producten, vooral de agellak Coral, maar ik ben het meest benieuwd naar de foundation! Op dit moment zoek ik een nieuwe foundation met een goede dekking, maar die ook een beetje betaalbaar is. Daarnaast test ELF niet op dieren en dan is het voor mij ook aan te schaffen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie producten, ben benieuwd naar de lipsticks!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke producten heb je gekregen. Ik ben benieuwd naar de oogschaduw

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een geweldige producten zeg!! <3 Ik ben erg benieuwd naar die lipsticks <3 :D

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Er zitten zo ontzettend veel leuke producten tussen. Ik heb meteen zin om dingen van E.L.F. te gaan bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie producten allemaal. Ik heb direct zin om ook een bestelling te plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zitten echte Lonneke kleurtjes in zie ik wel :-D Leuk zo'n box!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe