Vijf mooie OPI nagellakjes voor de herfst

06:50:00


De herfst komt er aan en daarmee veranderen wij onze gadarobe, make-up en ook de kleurtjes op onze nagels. De zomerse en fisse kleuren maken plaats voor warme kleuren. Mijn zomer kleding weer ver opgeborgen op zolder en mijn warme herfst en winterkleding in de kast gedaan. Zo heb ik gisteren ook mijn nagellak geordend op herfst/winter kleuren. Ik kwam weer wat lakjes van OPI tegen die ikzelf erg mooi vind voor de herfst, kijk je mee!


My Address Is Hollywood
De kleur van OPI My Address is 'Hollywood' is oud roze kleur met een gouden shimmers erin, deze zie je alleen niet heel goed terug in de lak helaas. Bij twee laagjes dekt deze lak volledig en droogt vrij snel




Got On The Blues For Red
De kleur van OPI Got On The Blues For Red kan je omschrijven als wijnrood. Ik heb hier 1 laagje op bij twee laagjes is die net weer een tint donkerder.
 


  
First Class desires
De kleur is donker paar met prachtige gouden shimmers erin perfecte combinatie!
De donker paarse kleur en ook de gouden shimmers zie je goed terug op je nagels. Ook hier heb ik maar 1 laagje op mijn nagels zitten.

Berlin There Done That
Is een mooie warme nude kleur en tijdloos vind ik. Ik heb hier twee laagjes op.



OPI My Private jet
De kleur van My Private jet is een mooie warme kleur bruin met prachtige holografische glitters erin. Ik hou van lakjes die net dat beetje meer hebben en dat heeft deze zeker. Met 1 laagje heb je al een volledige dekking!


Welke nagellak kleur draag jij het liefst in de herfst? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

27 reacties

  1. Wat een mooie kleuren zijn dit. Voor mij zijn bruintinten de herfstkleuren. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ze allemaal erg mooi, wou dat ik van die mooie lange nagels had :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Lonneke,

    Wat een super mooie lakjes, inderdaad echt geschikt voor de herfst. Vooral de bovenste drie vind ik supertje mooi!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie lakjes :) ze zijn allemaal zo pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat zijn ze allemaal erg mooi vooral die wijnrode kleur!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allemaal erg mooi. Perfecte kleuren voor de herfst. First Class Desires is denk ik mijn favoriet. Die is zo bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit zijn zeker hele mooie tinten! Maar ik draag ook soms knalroze in de herfst hoor hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind ze allemaal wel apart maar mijn favoriet is de een na laatste.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lakjes! moet bekennen dat er bij mij bijna geen verschil zit tussen zomers en winters lakjes. Ik draag het hele jaar door lichtte kleuren, ben niet zo van de donker lakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga voor de eerste! Al vind ik rood altijd heel chique.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oe ik vind het zo leuk om de bordeaux kleurtjes en de taupe kleurtjes weer te kunnen gebruiken! Ik vind de kleuren die jij hebt uitgekozen ook super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alle vijf lakjes die ik zeker ook zou kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stuk voor stuk prachtig en inderdaad perfect voor de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie herfstkleuren , al vind ik de tinten met de schimmers wat minder dan de effen tinten....momenteel ben ik best wel gek op grijstinten, maar dat kan ook zo weer veranderen ( haha, ik lijk op dat gebied wel een beetje op het weer....)...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kleuren :D Die rode kleur is zeker een favoriet, prachtig voor een zonnige herfst dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleurtjes, Private Jet is echt heel gaaf.
    Ik ben zelf helemaal weg van de bessentinten en groenkleuren.
    xx Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Berlin There Done That is een topkleur! Een nagellakje dat ik zeker wil hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn stuk voor stuk prachtig! Got On The Blues For Red en My address is Hollywood zouden ook echt kleuren voor mij zijn. Een van mijn favoriete herfst nagellakken is Dragonfly, een prachtige teal kleurige holo van piCture pOlish.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die paarse shimmer kleur vind ik echt geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh wow wat een geweldige lakjes
    die grijze voorlaatste vind ik echt de beste

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige herfstkleurtjes! Voornamelijk de rode vind ik echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw prachtige kleurtjes stuk voor stuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe