ZOYA Magical PixieDust Cosmo

06:42:00

Zoya vind ik een fijn merk en ze hebben ook veel mooi glitter lakjes in hun assortiment, deze vallen onder PixieDust lijn. Ik heb hiervan een paarse variant en vandaag laat ik jullie een zilveren variant zien, kijk je mee!



Dit zegt Zoya over  Thea Magical Pixie Dust
"Wauw!! Een zilveren kristallen fonkeling met textuur. Een magisch effect."
  • Veganistisch
  • Vrij van tolueen, DBP, formaldehyde en kamfer
De nagellak van Zoya staat voor kwaliteit, bevat alleen gezonde, natuurlijke ingrediënten en bovendien is het vrij van dierlijke producten. De lak blijft lang op natuurlijke nagels zitten  en Zoya is zelfs uitgeroepen tot langst dragende nagellak door Woman's Health Magazine.

Zoya was de allereerste die een langdragende nagellak zonder giftige stoffen zoals Formaldehyde op de markt brachten, óók kwamen zij als eerste met een sneldrogende topcoat. Bron

Ingrediënten

Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Sterikonium Hectolite, Acrylates Copolymer, Styrane / Acrylates Copolymer.


Hier een close-up van dit prachtige lakje! Ik ben weer verkocht!



Voor deze dekking heb ik wel drie laagjes op maar zo zie je wel goed het effect ervan, je kan er ook voor kiezen om een zilveren basis kleur er onder te doen en je kan deze lak ook alleen als top coat gebruiken. Deze lak is een textruur lak en voelt aan als een liquid sand nagellak.

Weer ben ik positief over Zoya niet alleen de creamy nagellakken maar ook de effect nagellaken (PixieDust) vind ik erg mooi en goede kwaliteit.

Zoya Magical PixieDust Cosmo is verkrijgbaar bij BigGreen Smile voor €12,00 -15ml. 

Wat vind jij van deze nagellak? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.
 


You Might Also Like

25 reacties

  1. Ik vind het lakje erg mooi! Doet me denken aan een bruiloft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi lakje, Zoya heeft een mooie PixyDust lijn. Leuke review! XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is eigenlijk perfect voor oud & nieuw! Beetje raar dat ik daar nu al over nadenk, maar toch vind ik dat haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeetje deze is perfect! echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw echt prachtige glitters zeg! Wauwie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier word ik toch echt blij van, deze lak geeft echt een extra feestelijk gevoel...heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie lak. Succes met verwijderen😉

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk lakje voor met de kerstdagen! Of voor een speciale (feestelijke) gelegenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bijzonder lakje! Ziet er erg mooi uit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooi en feestelijk lakje! Mooie swatches heb je ook weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig zeg, wow! Ik heb altijd nog eens lakje gewild van Zoya uit de PixieDust lijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeh wauw wat een prachtig lakje! Vooral leuk voor feestjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou deze al meteen reserveren voor bij de feestdagen! :) heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat een prachtig lakje! Super voor een feestje, bruiloft of kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwie mooi hoor.
    Xxx
    Http://www.sherryhussain.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, deze glitters zijn echt prachtig! 3 laagjes vind ik op zich nog wel meevallen voor een glitterlak. Erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zag ze al op instagram en ik vind ze nog steeds prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oehh..prachtige glitterlakje ❤️
    Mooie foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige nagellak. Zoya is een fijn merk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WAUW!!! Wat een super mooie lakje <3 ideaal voor feestdagen!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe