La Femme Non Stop Color Gel Polish | Cafe Ole

06:25:00


Nude nagellak is een must als je mooie verzorgde nagels wilt. Daarnaast zullen je vingers langer lijken en past het bij elke outfit. Cafe Ole van La Femme vind ik de perfect nude voor dit najaar. Al jaren doen nude kleuren het dan ook perfect in de beauty- en mode-industrie.


Over Momenti Beauty and Nails
"Juist omdat het steeds belangrijker is dat er veel te vinden is over nagels lakken, gelpolish, acryl, gel enz. is het ook belangrijk dat er producten worden aangeboden van hoge kwaliteit, maar waarbij de aanschafprijs toegankelijk is voor iedereen. Met deze insteek zijn wij twee jaar geleden gestart met www.momentibeauty.nl

Bij Momenti Beauty kun je terecht voor alle (semi) professionele nagelartikelen, maar tegen een scherpe prijs. Hierdoor is het gebruiken van gelpolish bijvoorbeeld toegankelijk geworden voor iedereen die het thuis wil doen. De markt van de gelpolish is sterk groeiende en wij bieden als groothandel een superproduct tegen een zeer scherpe prijs."


Cafe Ole is een typische taupekleur deze kleur is klassiek en tijloos. Met 1 laagje heb je al een mooie dekking maar met twee laagjes wordt de kleur toch intenser en nog mooier.

Vorige keer dat ik mijn review met La Femme Non Stop deelde, vertelde ik dat ik moeilijk de gelnagellak kon verwijderen van mijn nagels. Nu kom ik daarop terug bij deze lak!

Ik heb namelijk met het verwijderen van deze gelnagellak Cafe Ole geen moeite gehad om te verwijderen van mijn nagels. Ik denk dat het bij La Femme Non Stop Color Gel Polish Blinky Pink er moeizamer vanaf ging omdat die gellak veel glitters bevat. En ik denk dat iedereen wel weet die ooit een glitter lakje heeft opgehad gel of gewone nagellak, het gaat er een stuk moeilijker af dan bij een creamy lak. Ik kon  Cafe Ole met behulp van een bokkenpootje het er zo eraf trekken. Dit is niet DE manier maar mijn manier.


Hieronder hoe het officieel moet.

Het verwijderen van gelpolish

1) Vijl voorzichtig de glans van de lak weg.

2) Knip de celstofdeppers (door de midden en maak ze nat met de Gelremover of aceton. Leg

deze op de nagel en vouw zilverfolie hier om heen.

3) Laat dit minimaal 15 minuten zitten

4) Controleer na 15 minuten of je met de cuticle pusher de zachte gelpolish eraf kunt krijgen.

Dit doe je door de "hoesjes"1 voor 1 eraf te halen.

5) Mocht de gelpolish nog niet voldoende afgeweekt zijn dan kun je de vinger opnieuw in de

zilverfolie hoesje schuiven en nog 5 minuten extra verder laten weken.

6) Wanneer de gelpolish geheel is verwijderd kun je weer van voor af aan beginnen en een

nieuwe kleur aanbrengen.



Ik vind deze kleur erg mooi en om het toch wat feestelijker te maken heb ik een gradiënt gemaakt met de La Femme Non Stop Color Gel Polish Blinky Pink (review). Dit heb ik gedaan met een make-up spons en de glitters beetje bij beetje ongestempeld. 

La Femme Non Stop Color Gel Polish | Cafe Ole is verkrijgbaar bij Momenti Beauty and Nails voor €9,98

Wat vind jij van deze nude kleur? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke 

* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.    

You Might Also Like

18 reacties

  1. Ik vind het een hele mooie en dragelijke kleur :) Die glitters maken het weer extra feestelijk en geeft het een beetje een "wauw" effect :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleur! Zou ik absoluut in mijn bescheiden voorraadje kunnen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohmy wa een prachtige kleur is dit zeg! Met de glitters erbij wordt ie alleen nog maar mooier. Echt wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo los zou ik hem persoonlijk niet dragen maar met die glitters is het echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er erg mooi uit! Zowel los als met glitters! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind zo'n gellakjes toch wel erg handig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben echt wel verslaafd aan nude kleurtjes, en ik werd er helemaal blij van dat deze wel makkelijk te verwijderen is met de Peel-Off-manier. Ookal hoort het niet zo, dit is toch ook wel mijn manier. Leuke kleuren heeft La Femme allemaal. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi nude kleurtje, met de glitters erbij ziet het er heel feestelijk uit! Fijn dat deze er beter af ging!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De tint vind ik echt heel verrassend, als ik het zo zie zeg ik echt overtuigd "Ja", terwijl ik dit soort kleurtjes niet snel uit zou kiezen voor mijzelf....de lak is echt heel mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw, deze taupe kleur vind ik echt ontzettend pretty. Al helemaal in combinatie met de glitters. Love it <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook weer een prachtig kleurtje
    past toevallig bij het vestje wat ik vandaag aan heb hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind deze nude kleur erg mooi! En heel gaaf met die glitters erover heen. Ik vind het alleen een ramp om gel nagellak te verwijderen.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe