Lucardi | Casio Goud Retro Camouflage Horloge

07:25:00


Ik ontving van Lucardi een mooi retro horloge van het merk Casio. De Casio Retro horloge zullen de meeste nog wel kennen van vroeger. Nu is deze trend weer terug en zijn er nog meer verschillende soorten!


Over Casio
"Casio horloges is een van de leidinggevende horlogemerken op het gebied van innovatie en techniek. Het in 1946 opgerichte bedrijf  lanceerde al in de jaren 1970 de beroemde rekenmachine horloges, Casio retro horloges zijn de moderne varianten van de digitale horloges uit de Jaren ’80. De classic horloges hebben een hippe retro uitstraling en zijn heel praktisch en handig in gebruik. De horloge van Casio Retro zijn stijlvol en functioneel"


Ik vind het leuk om verschillende stylen te dragen. De ene dag vrouwelijk en de andere dag lekker casual en stoer. Ik pas mijn sieraden daar ook altijd op aan zo ook mijn horloge. Ik had nog geen stoer, retro horloge en ben erg blij dat ik deze heb mogen ontvangen.


Het was even wennen om een horloge te hebben met zoveel opties en knopjes. Maar dit heb je gauw door. Het digitale beeldscherm is niet al te groot en dat vind ik ook juist mooi bij dit horloge. Je kan makkelijk de tijd van het display aflezen. en welke dag het is.


Ik koos voor de gouden kleur omdat ik vaak goud draag. De band van het horloge is strak qua vormgeving en voelt stevig aan en vrij licht maar je merkt dat het van goede en stevige kwaliteit is. Je kan zelf thuis het horloge op maat maken of even langs een juwelier gaan om te vragen dit te doen.




Specificaties:

  • Glassoort Mineraalglas
  • Kleur horlogekast Goudkleurig
  • Matriaal kast Staal
  • Type sluiting Haaksluiting
  • Doelgroep Unisex


Ik vind dit retro horloge van Casio er fijn en hij is lekker licht in gewicht. Ik kon heel makkelijk zelf het bandje verstellen en ook het instellen was goed te doen er zit eventueel een gebruiksaanwijzing bij.

Casio Retro Horloge zijn verkrijgbaar bij Lucardi vanaf €29,90
Casio Goud retro Camouflage digitaal horloge is nu verkrijgbaar bij Lucardi voor voor €49,99 


Wat vind jij van de Casio Retro Horloge? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow

* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven

You Might Also Like

18 reacties

  1. wat origineel met die legerprint! heel stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is wel onwijs leuk om te zien, zeker met de camouflage "wijzerplaat"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome!! Ben helemaal weg van het printje erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is onwijs gaaf! Al is het niet echt een model die ik zelf zou uitkiezen x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze echt zo gaaf! Het camo had van mij niet zo gehoeven, maar verder vind ik 'm echt top. Back in time! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi die combinatie van goud en dat leger motiefje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel grappig om die retro horloges weer terug te zien!
    het camo effect vind ik alleen niet helemaal mijn ding hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk horloge! Staat zeker nog op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O Lonneke die foto dat je 'm om je pols hebt, ik moet er gewoon naar blijven kijken!

    IK vind die camouflagelook echt het einde. Als je 'm ziet denk je, dit is geen horloge voor een vrouw, maar als je dan die foto ziet...! Stoer maar toch wel heel erg vrouwelijk hoor, wát een mooie klok!Een beetje met die knopjes pielen lijkt me echt gaaf, jij had dat dus ook nog niet eerder gedaan? Leuk dat ie niet zo zwaar om je pols is, hij ziet er niet zo licht uit! Draag jij 'm nu altijd?

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe