COTM Food Nail Art

09:58:00


Wat is het toch stil op mijn blog te stil om eerlijk te zijn, terwijl bloggen mij juist zoveel energie geeft. Afgelopen maandag kwam de COTM al online bij iedereen maar bij mij niet, daarom alsnog vandaag de COTM van deze maand met het thema food. We hebben ons laten inspireren door een handlotion van Nailproduct.

Kijk je mee wat iedereen heeft gemaakt? Wij zouden het erg leuk vinden als je onderaan via de poll je stem wilt uitbrengen.

























Be Beautifully            
 

Welke food nail art vind jij het mooist?

Brilliantnails
Misslanghaar
Nailfinity
Jewelnails
Nailgloss
Creativenails4fun
Heelgewoondagelijks
Iontrend
Bebeautifully
Ohmybeauty
Blogenbeauty
Nailsbymalinka
Quiz Maker

You Might Also Like

16 reacties

  1. Ik kan deze keer niet kiezen hoor, ze zijn allemaal erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem van jou ook heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze allemaal erg mooi! Doe het jullie niet na!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooie nailarts! :) je hebt zelf ook een hele mooie nail art gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moeilijk kiezen, zijn meerdere dat ik echt heel leuk vind. Wederom hebben jullie allemaal er iets leuks van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die van jouw is ook echt heel mooi geworden! Erg leuke creaties allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat zijn ze leuk allemaal! Moeilijk kiezen zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Lonneke,

    Wat een mooie creaties zijn er weer gemaakt zeg. Die van jou is ook echt super mooi!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze zien er allemaal zo onwijs leuk uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk! Die met granaatappel is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Er zitten een paar kunstwerkjes tussen, die van jou is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn om je weer te lezen Lonneke, je nailart ziet er prachtig uit: Love it!

    Wat betreft de overige nailarts: Mooie creaties allemaal, heel knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, schitterende nagels allemaal! Prachtige ontwerpen, ook uniek om te zien, but you got my vote dame! ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe