E.L.F. | Nail Polish Coral, Coral Dream, Gina Girl

06:24:00

Om de week goed af te sluiten heb ik vandaag nog deze mooie lakjes van E.L.F voor jullie!
De zomer ligt achter ons en de winter en de feestdagen komen eraan, wellicht dat deze kleuren de zomer in je oproepen maar voor mij is de winter niet alleen maar donkere kleuren ook horen er lichte en vrolijke kleuren bij en niet te vergeten glitters!



Over E.L.F nagellak

"Ontdek de e.l.f nagellakjes met een nieuwe formule, de kleur blijft beter en langer zitten (daarom kosten ze nu €2.50). Deze kleurvaste formule gaat afbladderen tegen en laat uw nagels langdurig glanzen. De aerodynamische penseelhaartjes brengen de kleur vlekkeloos aan en de sneldrogende formule zorgt elke keer weer voor een onberispelijke applicatie. De voedende bestanddelen geven de nagels een natuurlijke glans. Verrijkt met vitamine E voor sterkere, gezondere nagels. Onze formule bevat GEEN tolueen, formaldehyde en dibutylftalaat (DBP). Inhoud 10ml" Bron

E.L.F Nail Polish Coral
Deze kleur is echt een hele mooie koraal kleur met een gouden glans, op de foto zie je het misschien niet heel goed terug maar in werkelijkheid zie je dit wel goed. Ik heb hier op de foto twee laagjes op.
 
E.L.F. Nail Polish Coral Dream
Dit is echt eigenlijk wel een hele zomerse kleur! Deze steekt zeker af bij een mooi gebruinde huid. Maar zelf op een zonnige herfstdag misstaat deze kleur zeker niet en is goed te combineren met donkere kleuren. Ik heb hier op de foto twee laagjes op.

E.L.F. Nail Polish Gina Girl
Glitter lakjes heb ik nooit genoeg en gelukkig zijn er zoveel verschillende. Dit is een feestelijke en vrolijk paarse glitter lak. De basis is doorzichtig en deze lak komt het mooiste tot zijn recht op een paarse, roze of zwarte nagellak. 

E.L.F. | Nail Polish is online verkrijgbaar in de webshop van E.L.F voor €2,50-10ml 

Heb jij al lakjes van E.L.F? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow

* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven

You Might Also Like

27 reacties

  1. Altijd leuk om deze lakjes te zien. De laatste glitterbomb is zo ontzettend mooi, prachtig!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben verliefd op coral maar de paarse is ook gaaf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleurtjes! Vooral de eerste is helemaal Jamey!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig setje, met heel mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goede dekking! Ik ben echt verbaasd over de kwaliteit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleurtjes blijven leuk, of het nou 's zomers of 's winters is! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeeeh, deze lakjes zien er top uit! Vooral die glitterlakjes zijn prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie nagels en nagellakkleurtjes!!! Je foto's zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een mooie kleuren, ik vind die glitter erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat een mooie lakjes!!! :) Voor de feestdagen is het helemaal geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Lonneke,

    De eerste twee lakjes vind ik het mooiste :), echt prachtige kleurtjes zeg!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik word toch altijd zo hebberig van jouw swatches, haha! Prachtige kleurtjes en hele mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie lakjes! Vooral die roze en het coral lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh de glitterlak vind ik wel onwijs mooi en ook heel erg apart...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige lakjes!
    maar die laatste is echt wel de mooiste en de speciaalste vind ik

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke lakjes! Vooral Gina Girl spreekt mij erg aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieve kleurtjes! Vooral die eerste vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Paars en glitters, daar kan ik echt geen nee tegen zeggen ^^ En dat eerste lakje met die mooie glans vind ik ook super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat mooi die glitterlak! ik heb nog nooit een nagellakje van dit merk gehad eigenlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waaaaaaauuuuwwwww wat een mooie lakjes!!!! Love the glitter...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die gouden shimmer in dat roze lakje... wauw! Pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Coral is mijn favoriet van de drie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb nog geen lakjes van dit merk. De paarse nagellak is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ah die roze is zo mooi! :) ik hou van roze met een gouden gloed erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, heel mooi! Vooral die eerste! Al ziet eigenlijk elk nagellakje er mooi uit als jij ze swatcht!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe