Glamourize The Pink Gellac Party Collection

06:49:00

Ik keek echt uit naar de nieuwe collectie van Pink Gellac. Ik ben altijd erg tevreden over het merk en ze hebben altijd prachtige en unieke kleuren. Deze collectie is een en al glitter en glamour! Kijk je mee naar de swatches!


Over de Glamourize Party Collection:
"Glamourize, The Pink Gellac Party Collection bestaat uit 5 echte party kleuren, die direct een luxueuze uitstraling geven aan jouw nagels. De kleuren zijn uitermate geschikt voor de feestdagen, maar kunnen het hele jaar door gebruikt worden voor een glamour finisfhing-touch."

  Op alle foto's heb ik twee laagjes op. Pink Gellac droogt alleen met een UV/LED Lamp.





174 Diva Gold
Een prachtige gouden lak met mooie glitters. Je deze gouden lak goed combineren met vrijwel alle kleuren en het is ook een tijdloze kleur die je nagels net dat extra geven. Ik vind dit de perfecte gouden kleur voor de feestdagen.





175 Stardust Gold
Is echt een mooie combinatie van glitters in de kleur blauw en goud. Dit geeft me echt het gevoel van een mooie kerstavond. 




176 Mysterious Black
Is niet helemaal dekkend en dat maakt hem ook zo mooi en uniek vind ik. Hierdoor zie je de mooi zwarte grove glitters en ook de fijne gouden en zwarte glitters.




177 Glitterize
Is een echt kerst lakje met allerlei kleuren glitters die je gelijk het gevoel van een sfeervolle kerst. De basis kleur is zwart en heeft echt een mooie dekking.




178 Ultimate Red
Ben jij opzoek naar een mooie, klassieke en vrouwelijke kleur rood met glitters! Dan kan ik je deze echt aanraden de foto doet te kort aan dit prachtige rode lakje. Ik had hem op en echt ik bleef naar mijn nagels kijken. Mooie glans, prachtige glitters en er zit ook diepte in het lakje.


Conclusie 

Elke lakje heeft mij doen verbazen. Pink Gellac is echt uniek in de kleuren die zij uitbrengen en dat laat deze collectie ook weer zien. Glamour, luxueuze uistraling en vrouwelijk zijn deze lakjes stuk voor stuk. Ik vind het zo moeilijk om te zeggen die vind ik echt het mooiste want vind ze echt allemaal even mooi!

Glamourize The Pink Gellac Party Collection is online verkrijgbaar bij Pink Gellac voor
€14,95 per stuk, de 3e kleur ontvang je altijd gratis!

Wat is jouw indruk van deze Glamourize Collection? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke



Follow


* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven. 

You Might Also Like

23 reacties

  1. Wauw, wat heb je weer prachtige foto's gemaakt. Ik zag gisteren op je IG al wat foto's voorbij komen maar zo bij elkaar is het echt een mooie collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie glimmers.. Vooral de zilvere vind ik erg leuk. Zeker met de feestdagen in het vooruitzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die lakjes zijn echt geweldig! Ideaal voor de feestdagen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de prijs op zich wel meevallen, gouden lakjes blijven mooi he? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een hoop onwijs mooie en originele lakjes. Ze hebben stuk voor stuk een prachtig effect! Diva Gold en Ultimate Red springen er voor mij echt uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige nagellakjes. Vind vooral de rode erg mooi!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een gellak met glitters, dat zie je niet zo vaak. ze zijn stuk voor stuk prachtig! ideaal voor de feestdagen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het zijn onwijs mooie lakken om te zien, maar ik houd nu eenmaal wel van een behoorlijke dosis bling, stardust gold vind ik de meest bijzondere die er tussen zit....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, de eerste en de vierde zijn mijn favoriet! Echt heel erg mooi, lekker bling.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, er zitten echt ontzettend toffe lakjes tussen. Ze hebben echt een heel mooi effect. En wat lukken je foto's goed. Wat ontzettend leuk dat ik je heb kunnen helpen met die "bokeh" tips, want dit ziet er zo gaaf uit. Mooie foto's weer zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze allemaal erg mooi, vooral de eerste twee

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier word je echt zo hebberig van als je die swatches van jouw ziet haha. Super mooie foto's! Vind Diva Gold en Ultimate red de mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supermooie lakjes zeg! Vooral Diva Gold spreekt mij erg aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een supermooie lakjes zeg! Vooral Diva Gold spreekt mij erg aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind ze eigenlijk allemaal wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waauw! Stardust Gold en Glitterized Black zijn echt prachtig! Je hebt ook hele mooie nagels trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohlala wat een geweldig mooie kleurtjes maar wat een werk heb je gehad om ze allemaal te swatchen zeg ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige en feestelijke lakjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb vandaag de kleurtjes 174-175-177 besteld en ben enorm benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe