COTM | Kerst

07:41:00

De feestmaand december is weer aangebroken! Ik vind het echt een heerlijke en gezellige tijd. Natuurlijk is ook onze Challange Of The Month hierop geïnspireerd. Dus ga er lekker voor zitten om alle mooie kerst nail arts te zien. Wij zouden het erg leuk vinden als je onderaan via de poll je stem wilt uitbrengen.


Van de webshop Nailproduct kregen wij voor dit thema erg leuke kerst decals.













Heel gewoon dagelijksHeel gewoon dagelijksHeel gewoon dagelij      Heel gewoon dagelijks






  



Welke Kerst nail art vind jij het mooist?

Brilliantnails
Misslanghaar
Jewelnails
Nailgloss
Creativenails4fun
Heelgewoondagelijks
Iontrend
Bebeautifully
Blogenbeauty
Nailsbymalinka
Quiz Maker

You Might Also Like

33 reacties

  1. Zo moeilijk om te kiezen, maar wat een heerlijke portie aan foto's. Ik vind de nailarts met de meeste glitters, kerstbomen en kerstballen het leukst. De nail-art van Misslanghaar vind ik gaaf, maar ik heb ook een zwak voor jouw french manicure!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blijf me er over verbazen wat voor kunstwerken er niet allemaal gemaakt worden op nagels! Zo ongelofelijk mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaauw, zoveel mooie nail arts! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd zo leuk om te zien hoe jullie je best doen! Ik vind deze keer de resultaten nog mooier dan normaal! Ik vind die van Petra ook heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn allemaal weer erg leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige nail art heb je gemaakt!! Jij hebt mijn stem :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie nail art heb je weer gemaakt hoor. Je maakt het ons meiden van de COTM wel moeilijk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Wat heb jij een prachtige nail art gemaakt zeg! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kunstwerken :) Allemaal zijn ze heel mooi! kan niet kiezen hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Lonneke,

    Wat een mooie creaties zitten er tussen. Ik heb wel weer op jouw gestemd, omdat ik deze toch wel het mooist vind :). Succes!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow...deze vind ik heel moeilijk! Ze zijn allemaal zo leuk! Blog & beauty vond ik ook erg gaaf, maar heb toch voor jouw gekozen. Niet teveel poespas maar toch een lekker kerstsfeertje! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mooi met de zilveren boompjes en de subtiele zilveren glittertjes erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie nail art, vooral met de kerstman er op. Knap gedaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw wat een geweldige nailarts weer van deze maand!! Super leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ze zien er echt allemaal zo ontzettend vrolijk uit, als je er naar kijkt, kiezen is zo moeilijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo gaaf om te zien hoeveel verschillende manicures je kunt maken met dezelfde water decals. Ik vind die van jou heel feestelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk zijn ze allemaal!De kerstman is heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allemaal zo leuk weer, jeetje wat moeilijk om te kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jullie hebben allemaal weer erg mooie nailarts gemaakt! Ik kan ook niet goed kiezen welke ik nu het allermooist vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind ze allemaal prachtig, weer een moeilijke keuze :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ooh ook al zo mooi, ik kan niet kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het zijn allemaal mooie kunstwerkjes, ik heb wel gestemd want eerlijk is eerlijk dit keer vind ik die van jou toch wel echt het mooiste. Natuurlijk zijn de andere nailarts ook mooi om te zien x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Amazing post! Thanks for sharing:)

    irenethayer.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige feestelijke kunstwerkjes! Je ziet dat er in alle nailarts veel tijd is gestoken. Heel mooi gedaan, ik kom er helemaal in een kerststemming door!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lastig om er maar eentje te moeten kiezen. Ik vind dat jullie allemaal prachtig kunstwerkjes hebben geleverd.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe