E.L.F | Acne Foundation

06:42:00

Ik had al het één en ander gelezen over de acne foundation van E.L.F en was erg nieuwsgierig er naar geworden. Ik heb dan zelf geen acne maar ik heb wel last van pigmentvlekjes en wat roodheden en daar zou deze foundation ook goed voor werken.


E.L.F. over de Acne Foundation 
"Deze anti-acne basis heeft een lichte textuur om roodheden, foutjes en andere onvolmaaktheden te camoufleren. Zijn formule zorgt voor een uitstekende aanbreng dankzij de sleutelingrediënten zoals salicylzuur, toverhazelaar, kamfer, Tea Tree en Aloë. Zeg STOP tegen onvolkomenheden dankzij het getinte effect." Bron


Ingrediënten:
Salicylic Acid 0.5% Water (Aqua), Cyclopentasiloxane, Hydrogenated Polyisobutene, Ethoxydiglycol, Dimethicone, Cyclohexasiloxane, Dimethicone crosspolymer, PEG-10 Dimethicone, Dimethicone/PEG-10/15 Crosspolymer, Propylene Glycol, Nylon-12, Talc, Phenoxyethanol, Quaternium-18 Bentonite, Magnesium Sulphate, Triethoxycaprylylsilane, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Cinnamomum Camphor Bark Oil, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Aloe Barbadenis Leaf Juice, Hexapeptide-9, Hamamelis Briginiana (Witch Hazel) Water. May Contain: Iron Oxides (CI 77491, 77492, 77499), Titanium Dioxide (CI 77891)



Persoonlijk vind ik het fijner om een foundation te gebruiken met een pompje.

De foundation voelt aan als een crème. Het was moeilijk om de juiste kleur te kiezen en helaas is deze variant veel te licht voor mij. Ik koos voor Ivory de lichste kleur die ze hebben. In totaal zijn van deze foundation 6 kleuren.


Ik kan je wel zeggen dat je echt weinig product nodig hebt om een goede dekking te krijgen en daardoor scoort deze foundation goed bij mij. Ik gebruik wel evengoed dagelijks deze foundation en meng hem met een donkere foundation, zo kan ik hem toch gebruiken en is die niet meer te licht. 


Conclusie
De foundation brengt fijn aan en je hebt voor een goede dekking niet veel product nodig. Mijn roodheden zijn niet meer zichtbaar en mijn huid ziet er egaal uit. De foundation blijft bij mij de hele dag goed zitten misschien dat het iets vervaagd maar dat zie je bijna niet. Een goede budget foundation die ik zeker kan aanraden.

 Acne Foundation is verkrijgbaar voor €6,80 in de webshop van E.L.F

Ben jij al bekend met de foundations van E.L.F.? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke 


Follow

*Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.

You Might Also Like

18 reacties

  1. zelf heb ik nog nooit een foundation van Elf gebruikt, maar deze ziet er wel heel mooi uit...meestal vind ik het wel fijn als een foundation niet te compact en dekkend is, omdat ik dat vaak toch een onnatuurlijk effect vind geven, deze ziet er goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben hier al tijden benieuwd naar, deze wil ik ook nog eens proberen maar ik weet echt niet welke kleur ik moet hebben haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit! Ik heb zelf gelukkig niet veel rode plekjes, maar ik ga deze zeker aan mijn schoonzusje aanraden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben weg van luchtige foundations. Deze ziet er goed uit!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit vind ik een fijne review. Mooi geschreven, en prachtige foto's. Product lijkt me erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt goed! Ik gebruik alleen niet zo snel een foundation van een ander merk. Maybelline is goed genoeg voor mij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt als een hele fijne foundation!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt als een super prettige foundation! De dekking ziet er goed uit, ELF heeft zulke fijne producten. Het blijft jammer dat het niet in Nederland te koop is. Ik mix de afgelopen tijd trouwens ook twee foundations door elkaar, dat doe ik eigenlijk altijd als mijn huid het bruine kleurtje van de zomer kwijt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb nog nooit een foundation van Eyes Lips Face geprobeerd, maar het lijkt mij een prima foundation.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. fijne dat het iets doet voor je roodheden
    heb ik ook wel last van

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil deze ook nog graag eens proberen, lijkt mij een fijne foundation! Vind de kleur ook altijd moeilijk om te kiezen online.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kende deze foundation niet !! Maar hij klinkt fijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klinkt niet slecht! Mooie foto's heb je ook gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt mij wel nieuwsgierig gemaakt, maar wat jammerdat hij wat te licht is

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het lijkt me echt een hele prima foundation!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij dekt super met een beauty blender en ruikt ook nog eens prima naar aloe vera! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klinkt als een fijne foundation ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe