Layla Nail Polish Ceramic Effect | CE52

07:36:00


Dit is het tweede lakje wat ik van Djasa.nl ontving afgelopen week. En mijn eerste reactie was hardop wauw wat mooi! Tuurlijk wilde ik direct beginnen met foto's maken hoe blij je kan worden van zoiets kleins wat zo mooi is, kijk maar mee dan weet je wat ik bedoel!


Over Djasa.nl

"Bij Djasa hebben we een passie voor mooie nagels. Met onze webshop maken we dat voor iedereen bereikbaar. Bij Djasa vindt u producten waarmee u eenvoudig en betaalbaar uw nagels kunt verzorgen en decoreren. Onze slogan is niet voor niets 'snel & simpel mooie nagels!' U kunt bij ons diverse mooie merken nagellak kopen, alle nagellak is online te bestellen en uit voorraad leverbaar.

Onze producten zijn uit voorraad leverbaar en worden binnen 48 uur verzonden. Binnen Nederland verzenden we zelfs gratis!" Bron



In het flesje zie je al de prachtige flakkies die door bepaald licht inval veranderd van rood/roze naar geel/groen met als basis een paarse kleur.




Ook op de nagels zie je het effect van de flakkies goed terug en steekt mooi af bij de paarse kleur. Mijn hartje ging zeker hiervan sneller kloppen en denk dat dit op het laatste moment toebehoord aan één van mijn favoriete lakjes van 2015!



Deze lak dekt met twee laagjes en blijft ook mooi en lang goed op de nagels zonder te chippen.


Deze lak kan ik je zeker aanraden, wat is deze mooi en apart ik blijf er maar naar kijken. De dekking is goed de lak brengt fijn en gemakkelijk aan en het goed op de nagels zitten zonder dat het gaat chippen.

Wat vind jij van deze nagellak en ben jij al bekend met het merk Layla? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Layla Nail Polish Ceramic Effect is verkrijgbaar bij Djasa.nl vanaf  €7,75 per stuk

Liefs, Lonneke

Follow

Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven

You Might Also Like

30 reacties

  1. Wauw, dit is inderdaad weer een bijzonder lakje, heel erg mooi! Fijn dat ze ook gratis verzenden binnen NL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende dit merk nog niet, maar dit lakje is wel prachtig! Super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht dat dit nail art zou zijn toen ik de foto zag, echt een heel mooi en speciaal effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig effect! Het merk zelf heb ik nog niet eerder geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig lakje zeg. Die flakies geven de kleur zoveel dimensie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nog niet gehoord van dit merk, maar vind het er supermooi uitzien, zeker die kleur , in combi met de flakes spreekt mij heel erg aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, ik hou ervan als er zoveel verschillende kleurtjes in zitten als je 'm in het licht houdt :) Mooi lakje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een onwijs mooie en aparte lak. Nog nooit gehoord van het merk maar echt een te gek lakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi lakje, ik heb zelf ook een lakje uit die lijn maar dan met spikkels

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw mooi zeg die flakkies! Heel mooi ook dat ze van kleur lijken te veranderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow deze is wel heel speciaal
    die flakes erin maken het helemaal af

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! Ik ben gek op paars en dan nog met die flakes. Ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat een prachtig lakje! dankzij dit weet ik nu wat ik op mijn nagels ga doen voor oud&nieuw: flakies! Dat ga ik NU doen, thnx, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah bummer, ik kan mijn flakies nergens vinden... weggegeven denk ik! hmm dan maar een glitter topcoatje;)

      Verwijderen
  14. Ik had hem al gezien inderdaad, écht prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oo wauw wat een mooi effect, erg mooi lakje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige nagellak. Heel erg mooi!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw wat een geweldige lakje <3 super mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh my, hahah! Echt een prachtig lakje dit! Ik ga dit artikel even opslaan en in de loop van de week bestellen, ik ben overtuigd van deze prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een bijzondere nagellak, heel mooi! Ik ken webshop Djasa zeker. De dame erachter is super aardig, ik ben er een keer voor een nailart workshop geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit merk ken ik nog helemaal niet, maar vind de kleur en het effect heel erg mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit is ook echt een beauty zeg! Niet eens zo'n fan van flakies maar deze is wel wauw! Gelukkig nieuw jaar :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn dat ze het zo snel verzenden. Mooie nagellak is het. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Waaaauw! wat een prachtige kleur zeg. Deze zou ik zelf ook zo dragen! Paars <3 liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauw wat is deze nagellak een pareltje zeg heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe