Nail Art | Christmas #1

06:43:00

Een nieuwe week is begonnen en ook de week dat het kerst is. Deze week zal ik dan ook leuke kerst nail arts met jullie delen. Vandaag een simpele nail art en heb mij wederom laten inspireren door Badgirlnails. Ik heb alleen zelf gekozen voor een lief zacht paars kleurtje die mooi past bij mij nieuwe ZOYA lakje.



Wat heb ik gebruikt/wat heb je nodig
  • BK Nailpolish BPS (paarse lak)
  • ZOYA PixieDust Lux licht paarse glitter lak)
  • Essie jiggle hi jiggle low (matellic zilver/goud)
  • Dotting tool
  • Striper brush

Ik gebruikte de dotting tool om een grote cirkel te maken met ZOYA PixieDust Lux. Met een striper brush en de kleur Essie jiggle hi jiggle low maakte ik een lijn die je verbind met de cirkel. Daarna heb ik met de paarse lak van BPS en de striper brush een heel fijn strikje erop gemaakt en dan is je kerstbal zo goed als af. Laat alles goed drogen en daarna de topcoat erover heen en Voilla! 


Het is een simpele en lieve kerst nail art geworden en je kan de kleur paars natuurlijk vervangen door elke kleur die jij wilt. Klik hier als je de nail art tutorial van Badgirlnails wilt zien.

En hoe zien jouw nagels eruit met de kerstdagen? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow

You Might Also Like

27 reacties

  1. Wat heb je er weer een prachtig festijn van gemaakt, hele mooie foto's! Je brengt me ook op ideeën want een grote cirkel moet ik zelfs voor elkaar kunnen krijgen. Ik ga denk ik voor klassiek rood met wat goud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Lonneke,

    Wat een mooie nail art heb je weer gemaakt. Super schattige en mooie kleurtjes heb je hiervoor gebruikt :) . Ik weet eigenlijk nog niet wat ik ga dragen tijdens kerst, maar ik denk dat ik het best simpel ga houden :) .

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de nail art is echt superleuk geworden met de zachte kleuren die je gebruikt hebt...eerlijk gezegd heb ik nog geen idee hoe ik mijn nagels ga doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi <3 Ik neem er nooit de tijd voor, maar ik vind het wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch creatief! Echt heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeeeh, dit heb je prachtig gedaan! Super mooi resultaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een hele mooie nail art :) Heel zoet en lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan.Ik twijfel nog. Op dit moment draag ik klassiek rood met gouden details.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag deze nailart al voorbij komen op Instagram, maar wat is het mooi geworden zeg! De glitters zijn perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een zoete en schattige look is dit! Heel mooi! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke en lieflijke nail art. Vind de kleuren erg mooi!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat prachtig gedaan! Die glitters zijn echt super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. echt alleen maar liefde hier voor :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is prachtig geworden hoor, knap gedaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gedaan! Mooi ook dat je voor zulke zachte kleuren bent gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh wow super mooi gedaan
    hoe doe je dit toch elke keer weer
    echt wel talent hoor!

    liefs
    Karlien
    http://www.polishedcats.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie, frisse, kerst nail-art ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet dit er schattig, zacht en lief uit zeg <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ja wat een prachtige nail art! ik ga altijd heel simpel voor rode glitter nagellak met kerst haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ahw wat een schattige nailart! Die kerstbal is heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie zoete nailart en prachtige foto's heb je gemaakt! Ik denk dat ik zelf voor een holografische rode nagellak ga deze Kerst. Helaas heb ik door alle drukte weinig tijd om met nailarts te experimenteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig gedaan! Zit altijd met een glimlach jou nailart's te bekijken! Wou dat ik het ook kon haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw deze Nail art vind ik prachtig, word er vrolijk van :)
    Krijg meteen zin in kerst! X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauw wat een geweldige nail art!! :D Wauw!!!! Mooi gemaakt!!! Haha mijn nagels zijn niet gelakt met de kerstdagen aangezien ik moet werken en geen nagellak op mag hebben...

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe