Weleda | Amandel Verzachtende Lichaamsverzorging voor de gevoelige huid

06:10:00

Dat steeds meer mensen een gevoelige huid hebben, stelt ook Weleda dagelijks vast. Daarom lanceert de pionier in natuurcosmetica een nieuwe lichaamsverzorgingslijn voor de gevoelige huid. Amandel Verzachtende Lichaamsverzorging, op basis van biologische zoete amandelolie, vormt een welkome aanvulling op de succesvolle Amandel-gezichtsverzorgingserie.
 
http://www.weleda.nl/contact/actueel/testpanel-amandel


 Waarom kiezen voor Amandel Verzachtende Lichaamsverzorging?
» Kalmeert en verzorgt de (zeer) gevoelige huid
» Zorgt voor langdurige hydratatie
» Herstelt de natuurlijke balans van de huid
» pH-huidneutraal
» Zonder synthetische toevoegingen

Amandel Verzachtende Handcrėme
verzorgt de handen intensief en brengt de huid tot rust. Tests uitgevoerd door een onafhankelijk instituut tonen aan dat de hydratatie van de huid 24 uur na aanbrengen met 9,5% is toegenomen.
Adviesprijs 50 ml: € 7,99


Amandel Verzachtende Bodylotionhelpt roodheid verminderen, heeft een kalmerend eff ect en vermindert het trek kerige gevoel zodat de huid weer soepel en zacht wordt. Tests door een onafhankelijk instituut tonen aan dat de hydratatie van de huid 24 uur na aanbrengen van Amandel Verzachtende Bodylotion met 32,5% toegenomen.
Adviesprijs 200 ml: € 13,99
Amandel Verzachtende Douchecrème
Reinigt de (zeer) gevoelige huid uiterst mild en zacht dankzij de zeepvrije formule.
Adviesprijs 200 ml: € 7,99


Wat is jouw eerste indruk van deze nieuwe producten van Weleda? Ik ben enthousiast en mijn nieuwsgierigheid is gewekt!

Liefs, Lonneke
Follow

You Might Also Like

21 reacties

  1. Ik ben ook heel erg nieuwsgierig. Had het nieuwsbericht gelezen, maar nog niet zo uitgebreid bekeken. Klinkt heel goed. Zeker met dit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat het geen goed teken is dat steeds meer mensen een gevoelige huid hebben, best zorgwekkend denk ik! Gelukkig zijn er dan leuke merken met goede producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De producten van weleda vind ik altijd super fijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps, ik kende weleda nog niet! Ik ben door het persbericht wel erg nieuwsgierig. Er zit een handcreme in de lijn, ik heb de handcreme's helemaal ontdekt. Dat komt goed uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had nog niet eerder van dit merk gehoord. Het klinkt wel erg fijn!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt erg goed!!! Kende het nog niet.. tot aan nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet eruit (en klinkt) als een heerlijke lijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze lijn lijkt me echt zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn eerste indruk is heel positief. Ik heb vaak een vochtarme huid, dus dit spreekt me erg aan.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook zeker nieuwsgierig! Lijken me echt heerlijke producten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb niet echt een gevoelige huid, maar dit lijkt mij wel een fijne lijn. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een naar idee dat steeds meer mensen last hebben van een gevoelige huid, want dat zal toch een reden moeten hebben lijkt mij! Deze lijn klinkt trouwens wel heel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeft deze lijn ook een gezichtscreme? Lijkt me heel fijn werken dit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze hebben hiervan ook gezichtscrème die is nu al te kopen. Deze drie producten zijn een aanvulling op de Amandel- lijn.

      Verwijderen
  14. De douchecreme klinkt wel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lijken me fijne producten! Vind het wel een pluspunt dat ze met natuurlijke ingrediënten werken

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die producten lijken mij heel fijn! Fijn dat er natuurlijke ingredienten in zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb zelf een droge en gevoelige huid, dus ik ben zeker benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben erg benieuwd naar deze producten van Weleda, maar eerlijk? Ik heb er nog nooit iets van geprobeerd, daar moet er snel verandering in komen :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het lijkt mij in interessante lijn. Ik ben ook benieuwd of het een sterke amandelgeur heeft.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe