COTM | Glitter

07:01:00

De eerste Challange Of The Month van het nieuwe jaar is een feit! En om nog een beetje in de feestsfeer te blijven is het thema glitter! We hadden van Nailproduct allemaal een verschillende nail art pen (No Label Glitter Tube) ontvangen met daarin losse glitters. Hiermee heeft iedereen weer hele mooie en verschillende nail arts gemaakt kijk je mee!



Over de No Label Glitter Tube
 
"Dit zijn de glitter pennen in 12 verschillende kleuren hierin zitten losse glitters. De No Label Glitter Tube is erg makkelijk om te gebruik doordat ze in een soort pen zitten kan je het netjes en goed aanbrengen op de nagel en heb je na gebruik weinig schoonmaak werk. Mijn glitter was roze met een heel subtiel blauw glittertje. De blauwe glitter is vooral goed terug te zien op en donkere basis ik gebruikte zelf een zwart, paarse basis voor mijn nail art. "



Hieronder de verschillende nail arts die door ons zijn gemaakt met de No Label Glitter Tube. Wij zouden het erg leuk vinden als je onderaan via de poll je stem wilt uitbrengen.

De No Label Glitter Tube in div. kleuren is verkrijgbaar voor €4,24 per stuk bij Nailproduct.


 







     

Welke glitter nail art vind jij het mooist?

Brilliantnails
Misslanghaar
Nailgloss
Creativenails4fun
Heelgewoondagelijks
Iontrend
Bebeautifully
Blogenbeauty
Nailsbymalinka
Poll Maker

You Might Also Like

23 reacties

  1. Ik vind die van jou en 'blogenbeauty' heeeel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke challenge! Ik vind jouw creatie wel erg mooi geworden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk om te zien, juist omdat ik zelf geen held ben met nail arts hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn allemaal zo bijzonder...ik ben nu eenmaal gek op bling en glitter dus kiezen is een echte opgave deze keer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal erg mooi! Er sprong er toch wel 1tje bovenuit voor mij..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kende dit product nog helemaal niet, maar wat een leuk spul! De nail arts zijn stuk voor stuk prachtig maar eigenlijk vind ik die van jou het allermooist :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een mooie nail art gemaakt! En wat zitten er mooie tussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wauw erg mooi, ik houd van glitters!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn stuk voor stuk allemaal mooi, kan niet kiezen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke bezigheden hebben jullie. Ze zijn wel leuk op hun eigen manier. Ik heb zelf nog nooit zoveel glitters gebruikt op mijn nagels.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er weer iets heel moois van gemaakt. X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan allemaal! Ik vind het ook wel leuk zo'n feestelijk glitterthema voor in januari :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind jouw nail art heel gaaf geworden. De kleuren passen zo goed bij elkaar en geven een prachtig effect

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allemaal erg mooi gedaan! Ik ga dit keer voor Cindy !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind die van jou weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw wat een mooie nailarts !!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn allemaal weer zo leuk geworden! Heel feestelijk met al die glitters!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie nailart, lekker fleurig daar word ik vrolijk van. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind de jouwe duidelijk het mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. die van u is echt de beste, de andere meisjes hebben t ook heel goed gedaan
    maar wowie die van jou joh!

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi creatie heb je gemaakt! Ik vind glitter er altijd zo mooi uitzien bij anderen, bij mezelf denk ik altijd meh...

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe