Indemne | Gimme Soothing! Lotion

06:47:00


Laatst konden jullie al een review lezen van de Indemne Gimme Soothing! Cleanser en vandaag een uitgebreide review van de lotion. Beide producten gebruik ik bijna een jaar en zeker met mensen met een gevoelige huid of een huidaandoening zijn dit hele fijne en zachte producten.



De flacon is echt een lief klein flesje. Met een handig pompsysteem zo kan je het product makkelijk doseren. De lotion is vrijwel guurloos en het voelt licht aan als een olie.


Ingrediënten
Caprylic/Capric Triglyceride, Olive Oil Decyl Esters, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Squalene, Dicaprylyl Ether, Lauryl Alcohol, Juniperus Oxycedrus Wood Oil, Cymbopogon Martini Oil, Anthemis Nobilis Flower Oil, Pistacia Lentiscus Leaf Oil, Tocopherol, Parfum, Geraniol, Limonene, Linalool.

Ook vind je in Indemne Gimme Soothing Lotion; 

Kamille,Is kalmerend en vooral erg fijn voor mensen met een huidaandoening of een gevoelige huid.

♡ Palmarose, werkt schimmeldwerend

♡ Tarwekiemolie, is rijk aan vitamine E, beschermt je huid tegen vrije radicalen en werkt vooral kalmerend. Ook is het verzachtend tegen littekenweefsel.



Het gebruik

Je kan deze lotion als een serum gebruik onder je dag/nachtcrème of alleen op de droge en gevoelige plekken smeren. Ik doe momenteel beide. Ik gebruik twee pompjes lotion als serum voor onder mijn dag en nachtcrème en twee keer per dag smeer ik een beetje lotion op mijn psoriasis plekjes. Dit werkt echt kalmerend en ook de droogheid, pijn en jeuk verdwijnen. Wel is het zo dat je het consequent moeten gebruiken natuurlijk om een goed resultaat te krijgen.

Zoals ik al aan gaf gebruik ik van deze lijn ook de cleanser en deze twee producten vullen elkaar zeker goed aan en daarom zijn ze ook als set te koop bij SoloBioMooi.



Conclusie
Dit is net als de cleanser echt een heel fijn product vooral tegen huidaandoeningen en gevoeligheid van de huid. Deze lotion gebruik ik nu een jaar is nu bijna op, Ik vind dat je er dus aardig lang mee doet, Ik ben vooral erg blij dat het zo goed werkt tegen mijn psoriases want beide producten van Indemne zorgen ervoor dat mij psorias verminderd.

Indemne Gimme Soothing! Lotion is verkrijgbaar bij SoloBioMooi voor €22,75 -50ml

Je kan ook een set kopen met Indemne Gimme Soothing Cleansing & Lotion voor €33,50. Zoals ik net als zij vullen deze twee producten elkaar goed aan.

Ben jij al bekend met de producten van Indemne? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke
Follow

*Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven

You Might Also Like

15 reacties

  1. Dit klinkt heel fijn en goed, top dat het zo goed werkt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn moeder heeft destijds iets gekocht van hen, ook nav een artikel op jouw blog. Ze was daar zeer tevreden mee. Ik zal haar deze ook laten lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hiervan een tester thuis liggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kende het nog niet maar klinkt erg fijn!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit voor in deze winter!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Dat klinkt echt sls een mega fijn product. Ik zoek al een tijdje een serum voor onder miin dag & nacht creme. Misschien dat ik deze wel aanschaf ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeeh, klinkt goed! Een serum onder een dag of nacht crème geeft mijn huid veel meer een boost! Ik kende Indemne nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat het zo goed bij jou werkt! Het klinkt ook echt als een fijn product :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb een hele gevoelige en droge huid, dus ik ben wel benieuwd naar de werking hiervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's heb je gemaakt! En het klinkt echt als een handig product! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt wel erg goed en je doet er ook zo lang mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het klinkt zeker erg fijn, heerlijk ook dat je er zoveel baat bij hebt als je het gebruikt...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klinkt als een ontzettend goed product!
    Als ik nu niet helemaal into mijn Kiehls producten was, had ik deze zeker geprobeerd.
    Wel iets om te onthouden

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe