Corponatura | Treat Collection

08:28:00


Een tijd geleden ontving ik van Corponatura vijf nagellakken van de Treat Collection. Zelf had ik niet eerder van de webshop Corponatura gehoord en ook niet eerder lakjes van de Treat Collection. Maar alleen al bij het zien van de flesjes en de kleuren was ik verkocht. Het heeft echt een luxe uitstraling en welke vrouw houd daar niet van.



 Over Corponatura Treat Collection Nail Polish
"Treat Collection nagellak heeft een sneldrogende formule, is long lasting en heeft een prachtige glossy glans. Het kwastje van de nagellak is extra zacht wat zorgt voor een prachtig resultaat. en finish. "
De nagellakken van Corponatura Treat Collection zijn natuurlijk en 5-vrij van de volgende stoffen:

  • Formaldehyde
  • Formaldehyde Resin
  • Tolueen
  • DBP (Dibutyl phthalate)
  • Camphor 


Ingrediënten
Butyl acetate, Ethyl acetate, Nitrocellulose, Adipic acid//Neopentyl Glycol/ Trimellitic andhydride copoly-mer, Acetyl tributyl citrate, Isopropyl alcohol, Stearal-konium bentonite, Acrylates copolymer, Styrene/acrylates copolymer,Silica, Benzophe- None-1, Trimethylpentanediyl dibenzoate,Dimethicone, Trimethylsiloxylicate, Poly-ethylene terephathalate, Sodium oxide, Polyacrylate-4, Polybutylene terephahalate, Ethylene va copolymer, Acrylates copolymer, +/- Mica, Calcium aluminium borosilicate, Caclcium sodium borosilicate, Synthehic fluorphlogopite CI 77000, CI 77891 (nano), CI 15850, CI 15880, CI 19140, CI 77491, CI 77499, CI 77163, CI 77742, CI 77288, CI 77007, CI 77510, CI 42090, Aluminum Hydroxide, Tin oxide, Calcium oxide.


Algemeen

Het kwastje is smal en zacht en vond het persoonlijk een fijn kwastje en kon er goed de lak mee aanbrengen. De substantie van de lak is niet te dun en ook niet te dik. Op alle swatches heb ik twee dunnen laagjes op en alle lakjes drogen snel.

Tea Please
Is een nude kleur met een warme ondertoon die neigt naar beige. Persoonlijk vind ik hem niet mooi bij mijn huidskleur passen helaas.



Girls Just Wanna Have Fun
Is echt een zoete Barbie roze kleur met een koele ondertoon. Ik ben zelf gek op dit soort kleurtjes.
 



Popsicle
Deze vind ik ook erg mooi en vrouwelijk. Het is een koraal kleurige lak en heeft een warme ondertoon.




Outdoors
Is een groene lak die neigt een beetje naar turquoise en heeft een koele ondertoon. Sinds een tijd ben ik gek op dit soort kleuren en gebruik het ook graag in mijn nail arts.  




A Special Something
Van deze vijf lakjes is deze echt één van mijn favoriet. Een heldere, klassiek rode kleur die het volgens mij bij iedereen wel goed doet!


Ik ben erg enthousiast over de Treat Collection. Ze hebben een mooie dekking, zijn allemaal creamy en een prachtige finish. Ik draag op geen enkele swatch een topcoat en kijk hoe mooi ze glanzen. Het zijn ook echt mooie luxe lakken om te zien.

Treat Collection is online verkrijgbaar bij Corponatura voor €19,00-15ml per stuk

Ben jij al bekend met de webshop Corponatura? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow

*Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven

You Might Also Like

25 reacties

  1. Ik vind ze wel echt super mooi! Alleen een beetje aan de dure kant voor mij :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleurtjes, daar word ik helemaal vrolijk van! Ik kende de webshop ook nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele schattige kleurtjes! Erg leuk voor de zomer straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou goed, je hebt op Instagram al gelezen wat ik er van vind hihi, ik vind ze echt PRACHTIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Popsicle is mijn favoriet van deze! Ik zag ze ook al voorbij komen op Instagram haha, super leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou normaal niet zo van rode lak maar A Special Something is inderdaad wel heel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een prachtige kleurtjes. Ik wil ze allemaal hebben! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Lonneke,

    Ik kende dit merk ook nog niet, maar wat een mooie kleurtjes zeg! Vooral de laatste vier, de eerste vind ik persoonlijk ook iets minder.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moeilijk kiezen, ze zijn allemaal prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat zijn ze mooi!!! <3 Echt mooie lakjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw ik ben verliefd. Wat een prachtige lakjes zijn het en wat een prachtige verpakkingen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauwie, im so in love , vooral met tea please! Vind ze wel prijzig hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw dat zijn echt prachtige kleurtjes! Vind ze echt allemaal heel mooi, mooie swatches heb je er ook van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige kleuren, geweldig! allemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige kleurtjes
    maar mijn favoriet is toch wel tea please hoor

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kleurtjes, maar vind de potjes ook best wel wat hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wauw, die roze is echt prachtig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit zijn echt allemaal prachtige kleuren! Mooie foto's ook

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat mooie nagellak is het.
    Prachtige kleuren zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kleurtjes en ik kende het merk eigenlijk niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Girls Just Wanna Have Fun vind ik echt een geweldige mooie kleur!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw! Ik draag zelf weinig nagellak, maar deze kleuren zijn erg mooi. Vooral de roze <3

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hihi, ik weet niet waarom, maar met de lente die er aan komt, neig ik de laatste tijd naar roze lakjes, zo ook in deze collectie!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe