COTM | Retro

07:24:00

Januari is alweer voorbij en vandaag is het weer de eerste dag van een nieuwe maand en dus ook weer een nieuwe COTM met prachtige Retro nail arts. Bij dit thema hebben wij allemaal een dotting tool gebruikt die we van de webshop Nailproduct hebben gekregen. Een dotting tool is een pen waar je makkelijk in een handomdraai een nail art maakt. Je kan er o.a. hartjes, bloemetjes en stippen mee maken.


Nailproduct over de Dotting Tool

"Of u nu even ervaren nagelstylist(e) bent of een beginnende, de Dotting Tool is een essentieel instrument voor al uw Nail Art effecten. Met de Dotting Tool kunt u simpele ontwerpen creëren in een mum van tijd.

Dotting Tools kunnen gebruikt worden met acryl, gel of nagellak om verscheidene effecten te creëren of om gemakkelijk strassteentjes op te pakken.

Tweezijdig
Gebogen zijde om onder een andere hoek te kunnen werken of gemakkelijk strassteentjes mee op te pakken Snelle en gemakkelijke manier om nagels te versieren. Verkrijgbaar in 3 verschillende kleuren."Bron


Hieronder de verschillende nail arts die door ons zijn gemaakt met de dotting tool. Wij zouden het erg leuk vinden als je onderaan via de poll je stem wilt uitbrengen.

De No Label Dotting Tool is in div. kleuren verkrijgbaar bij Nailproduct voor €5,45







  

 

Welke retro nail art vind jij het mooist?

Brilliantnails
Lotsoflocks
Nailgloss
Creativenails4fun
Heelgewoondagelijks
Iontrend
Bebeautifully
Blogenbeauty
Nailsbymalinka

You Might Also Like

29 reacties

  1. Hoe verzinnen jullie toch altijd deze leuke onderwerpen voor je manicure?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die van jou helemaal geweldig. Mooie kleuren combi en allemaal mooie nail art.
    xo Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jou nail art erg mooi geworden. Er zijn allemaal weer mooie nail arts bedacht en zo variërend, dat vind ik zo leuk. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je nail art zo mooi, leuke kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie schattige kleurtjes heb je gebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe leuk gedaan! Ik vind jouw nail art stiekem het leukste! Gaaf ook hoe je het thema retro aan je nail art toe hebt gepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan allemaal! Leuk thema ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zulke leuke ideeën hebben jullie altijd :D Ik zou willen dat ik zo mooi mijn nagels kan doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allemaal mooi, maar ben het meest fan van die van jou en tatiana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat lakje van Pupa is echt te schattig! Vind het echt een prachtige nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi! Die van jou vind ik echt het mooist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een mooie nailarts weer!! En je hebt zelf ook echt een mooi nailart gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk thema! Ze zijn allemaal mooi, maar die van jou is mijn favoriet! De kleurcombinatie vind ik erg geslaagd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lonneke, heel gaaf gemaakt. Die paardenbloem blijft zo mooi. en de kleuren die je bij elkaar uitgekozen hebt zijn ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het zo een stoer idee! Die van jou zijn zo gaaf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig! Stiekem ben ik wel jaloers dat je dit zo mooi kunt. Ik maak altijd maar een kliederboel van mijn nagels haha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige nailart heb je gemaakt! Vind de paardenbloem heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ze zijn echt allemaal zo super leuk om te zien....genieten is dit thema...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. waaaauw die van u is echt super mooi
    hoe doet gij da toch elke keer weer

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, wat een prachtige nail art heb je weer gemaakt! Top :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt, ik kom er helemaal door in lente stemming! Nailarts van de anderen zien er ook super mooi uit! Ik heb natuurlijk ook even gestemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh deze is ook prachtig!
    Mijn stem ging uit naar Malinka omdat ik de kleur onwijs goed er bij vond passen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die van jou vind ik erg leuk en kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe