Essie | Eternal Optimist

07:59:00


Essie Eternal Optimist zit in het standaard assortiment van Essie. Zeker voor de herfst en winter houd ik van dit soort tinten.


Ik vind dat de kwastjes van Essie het beste zijn, of je nou wel of niet goed bent in het lakken van je nagels met de kwastjes van Essie lukt het zeker wel. De kleur vind ik vrouwelijke en elegant. Op de foto heb ik twee laagjes op.


Essie Eternal Optimist vind ik een uniek lakje en een mooie dekking ook de glans zonder topcoat mag er zeker zijn.

Essie is verkrijgbaar bij de betere drosterijen voor €9,99 per stuk 

Wat is jouw favoriete kleur van Essie? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke


You Might Also Like

31 reacties

  1. Ik hou van dit soort tinten. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleurtjes heeft Essie, en ze lakken inderdaad erg fijn. Ik vind Peach Daiquiri een erg mooie kleur. Ik sta nu te popelen om de nieuwe spring collectie aan te schaffen, zodra dit kan. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauuuw dit is echt een super mooie kleur! deze wil ik ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige mooie kleur is dit! Die van mij is helaas al zou oud, dat het lakje helemaal stroperig is geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kleurtje, nu verlang ik echt naar de lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een hele mooie zachte/natuurlijke kleur x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Lonneke,

    Wat een super mooi kleurtje zeg! Ik vind Essie altijd echt goed :) .
    Deze wil ik zeker nog hebben!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb zo'n soort kleurtje van Catrice en die draag ik graag, een heel fijn kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben helemaal weg van dit kleurtje. Echt zo'n lief kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw ik vind het kleurtje zo mooi!!! <3 En essie vind ik echt een top nagellak merk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wat een mooie subtiele kleur....eigenlijk ben ik nog niet echt veel essie lakken...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kleur! Essie kwastjes lakken inderdaad heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit lakje staat nog op mijn wishlist, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah ja, dit is helemaal mijn kleurtje!
    Heel mooi en zo subtiel. I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een prachtige kleur! Ik heb het niet vaak met nagellak maar dit is echt een kleurtje dat ik ook wil ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi lakje! Ik krijg ook geen genoeg van Essie nagellakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een toffe kleur! zelf vind ik het meer een lente kleurtje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind deze ook wel als lentekleurtje kunnen hoor. Mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kan je een keer een blogpost schrijven over hoe je die mooie fotos maakt? Ik wil echt weten hoe je dat zo mooi doet! Heb je soms een stukje voor je fotos alleen in je kamer ofzo? Echt mooie fotos en die nagellak ook echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wauw dit is echt zo een mooi en liefelijk kleurtje! Ik vind 'm echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe