La Femme NSC Gel Polis | Burgundy Glow

07:11:00


Vandaag heb ik van het gel nagellak merk La Femme weer een prachtige kleur. Ik gebruik graag de producten van La Femme en ben erg over de kwaliteit en houdbaarheid te spreken.





Ik vind het zelf mooi als lakjes nét iets meer heb zoals een subtiel glittertje. Ziet hier een combinatie van paarse en oranje glitters. Het voordeel met gelnagellak is dat of je nou wel of geen glitter op hebt het afhalen gaat even makkelijk.




Burgundy Glow is een diep bordeaux kleur vol met fijne glitters. Ook vind ik in bepaald kicht en dat zie je ook op de eerste twee foto's dat de lak donker paars oogt. Het is een stijlvolle en elegante kleur.

Op de foto's draag ik twee laagjes.


Is deze niet prachtig? Heel subtiel zie je de glitters en in het zonlicht zie je de glitters helemaal mooi schitteren.



La Femme Non Stop Color Gel Polis | Burgundy Glow is verkrijgbaar online bij Momenti Beauty and Nails voor €6,85

Draag jij weleens gelnagellak? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat. 

Liefs, Lonneke

Follow

* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.   

You Might Also Like

17 reacties

  1. Oh wauw, echt een ongelofelijk mooie kleur :D Ik draag nu altijd nagellak, omdat het mij stopt van nagelbijten (raar hè?). Ik heb nu gelukkig mooie lange nagels waardoor nagellak ook nog eens mooi staat :) De laatste tijd draag ik graag een matte metallic grijze kleur, maar hopelijk kan ik snel aan mijn felle kleuren beginnen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kleur, heel goedkoop ook voor een gel nagellak. ben wel benieuwd hoelang het blijft zitten, dat vind ik toch wel belangrijk bij een gel nagellak?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd wel van deze kleur en de glitters zijn precies goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dit is weer een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige kleur! Ik ben echt verliefd op de glitters die erin zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie glitters zitten er in!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi zeg! En wat heb je weer prachtige foto's gemaakt. Ik ben momenteel weer aan het nagelbijten (noooo...) maar als ze weer wat langer zijn zal ik eens een mooi gellakje erop doen!
    sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kleurtje dit. Ik draag eigenlijk zelden of nooit gel nagellak

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi lakje, een mooie kleur voor de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kleurtje zeg! Vind de glitters er in prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat is dat een supermooie kleur zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tis weer een zeer mooie kleur meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een pareltje! Ik houd van dit soort kleurtjes, ik heb er zelf ook veel van in een soortgelijke kleur met glitters erin haha

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe