La Femme NSC Gel Polish | Oasis Green

06:40:00


Vandaag laat ik jullie van La Femme een diepblauwe gelnagellak zien met hele fijn glitters.





De glitters zijn heel fijn maar zeker zichtbaar als je de lak op hebt. De glitters zijn een mix van donker en licht.


Ik gebruik vaak de producten van La Femme en nooit problemen of iets, tot vandaag. Ik bracht stapsgewijs de gelnagellak aan zoals het hoort. Al gauw merkte ik bij het aanbrengen dat het leek of de lak krimpte. Ik heb één voor één uiteindelijk de nagels gedaan; zodra de lak goed op de nagel zat direct onder de lamp want anders kon ik een paar seconde later weer de randjes bijwerken. Hierdoor moets ik drie lagen aanbrengen en dan komt daarbij ook nog de base en topcoat dus vijf lagen wat er uiteindelijk om mijn nagels zit, echt te veel zeker met gelnagellak. Wat de oorzaak is waardoor Oasis Green krimpt weet ik niet, met andere kleuren van dit La Femme heb ik dit nooit eerder gehad of gezien.

De kleurnaam vind ik niet helemaal hierbij passen en als ik de kleur bekijk op de site van Momenti Beauty and Nails (zie hier boven) dan is het een hele andere kleur als dat ik review.



De kleur is echt prachtig maar het aanbrengen was niet zoals ik ben gewend van La Femme. Ik heb nog nooit eerder ook niet bij andere merken gezien dat een gelnagellak terugtrekt/krimpt.

La Femme NSC Gel Polish | Oasis Green is online verkrijgbaar bij Momenti Beauty and Nails voor €6,85

Liefs, Lonneke


* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.   

You Might Also Like

20 reacties

  1. Wat jammer dat dit lakje terug trekt, terwijl je anders altijd zo tevreden bent. Qua naam en kleur vind ik het ook niet echt een match. Wel vind ik het een mooie kleur. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleur vind ik echt prachtig, maar wat gek dat het lakje krimpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het krimpte. Het is wel een mooi lakje. In mijn favoriete kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat jammer dat deze niet lekker werkt, want de kleur is wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat jammer van het krimpen zeg! De kleur is wel echt prachtig, alsof ik naar een sterrenhemel aan het kijken ben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat terugtrekken is toch jammer, maar jeetje wat een gave kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer van het krimpen, maar wat een hemels prachtige nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een super mooie kleur!! Wel jammer van het krimpen! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wel een hele mooie kleur! Jammer zeg dat deze wel krimpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer van het krimpen. De kleur vind ik wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer van het krimpen. De kleur vind ik wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kleurtje, alleen jammer dat de gellak krimpt :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw. Ik zou alleen maar blijven staren naar de kleurtjes die ik zie..
    Wat stom dat ie terugtrekt, dat is wel echt een dik nadeel zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kleur! naam past er inderdaad niet bij. tipje: Bij het terug lopen van gellak breng ik in de salon altijd tussen de 2 kleurlaagjes een extra laagje aan, alleen aan de rand van nagel. Je kunt dit meestal snel genoeg zonder dat de lak echt terugloopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat raar dat die krimpt! Het is wel echt een toffe kleur ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, dit is een kleur die ik zelf met plezier zou dragen. Wat een mooi blauw, net als de nachtlucht vol sterretjes

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe