Layla Gel Polish | Gold Glitter

09:02:00


Vandaag laat ik je kennis maken met Layla Gel Polish. Ik was zelf helemaal nieuw met dit merk. Toen ik dit flesje opende zag ik direct de prachtige glitters en toen moest wel gelijk gaan testen, want ik ben gek op alles wat glimt en blinkt. Holo's, shimmers en glitters daar maak je mij gelukkig mee!



Over Layla Gel Polis

"Layla Cosmetics heeft een uitgebreide collectie gel nagellak van zeer hoge kwaliteit. De kleuren variëren van nude tot glitter en er is zelfs magnetische gel nagellak. Met gel nagellak heb je altijd verzorgde nagels, het blijft 3 weken zitten zonder te chippen of glans te verliezen." Bron

Ik heb de Layla Gel Polish Gold Glitter aangebracht met Layla Gel Polish Base & Shiny Top Coat




Ik vind het kwastje fijn, de haartje zijn stevig maar wel flexibel hierdoor kon ik netjes de gelnagellak aanbrengen. Ook de gelnagellak zelf laat zich makkelijk verdelen en loopt niet uit.



Layla Gel Polish Gold Glitter glinstert prachtig op de nagels, ik bleef er naar kijken. De kleur kan ik omschrijven als een sprankelend geel gouden kleur.



Ik was erg onder de indruk over hoe deze gold glitter glinstert ik vind dat zelf echt mooi. Je kan deze als top coat gebruik met 1 laagje maar is vooral helemaal dekkend met twee laagjes is het een echte beauty!

Layla Gel Polish | Gold Glitter is verkrijgbaar in de webshop van Djasa Nagellak voor €14,95

Ben jij al bekend met de webshop Djasa Nagellak? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke


* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.

You Might Also Like

21 reacties

  1. Wauw, wat een prachtige foto's weer. Ik bleef er maar naar kijken, wat een mooie glitters.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kleurtje. Leuke review met prachtige foto's. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik draag nooit glitters omdat ik het verwijderen zo vervelend vind haha, maar sinds je peel off coats hebt... Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met gelnagellak heb je dit probleem niet. Het verwijderen gaat net zo makkelijk als een creamy gelnagellak, ideaal dus!

      Verwijderen
  4. Wat een mooie glitterlak! Doet me meteen denken aan de kerstdagen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat had ik inderdaad ook bij dit lakje ;-)

      Verwijderen
  5. Waaaaauw! Wat een prachtig lakje! En die foto's die je hebt gemaakt! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit 😊 Persoonlijk zou ik wel 3 laagjes aanbrengen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige nagellak en schitterende foto's! Yes, ik kende Djasa al langer, fijne webshop met sympathieke eigenaresse, ik heb daar nog eens een nailworkshop gevolgd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh mooie glitterlak! Kende dit merk nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, gaaf! EN wat een prachtige nagels heb je!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh waaaauw ja deze vind ik echt de perfecte gouden glitter nagellak

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze glitter nagellak ziet er echt prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw deze is ook echt prachtig meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw mooi die glitters!
    En hele mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe