Oriflame Long Wear Nail Polish 30525

08:06:00


Afgelopen week had ik een winactie gewonnen bij Marielle en daarin zat ook dit lakje. De kleur sprak mij direct aan. Ik kende dit merk niet persoonlijk dus genoeg reden om gelijk te testen.



Over Oriflame Nail Polish

"Langhoudende nagellak in de nieuwste tinten. Met Expert Gel Technology voor een gelijkmatige dekking en kleur die bestand is tegen beschadigen en vervagen. Met de High Definition Wide Brush wordt precies aanbrengen heel eenvoudig." Bron


Oriflame Long Wear Nail Polish 30525 is een mooi taupe kleur met een paarse ondertoon. Deze lakt dekt perfect met twee laagjes


Ook in de zomer zal dit een prachtige kleur zijn. Ik ben fan van dit lakje en zal hem zeker vaak erbij pakken!

Oriflame Long Wear Nail Polish 30525 is online verkrijgbaar bij Oriflame voor €12,00

Ben jij al bekend met de nagellakken van Oriflame? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

37 reacties

  1. Ik was nog niet bekend met de lakjes van Oriflame, maar dit is een erg mooi kleurtje. Zeker voor in de zomer! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zeker een mooie kleur! Ik ben nog nie tbekend met de lakjes van Oriflame. Wordt genoteerd :p -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was ook nog niet bekend met de lakjes van Oriflame, maar deze kleur ziet er erg goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb eigenlijk nog nooit de lakjes van Oriflame gebruikt, maar deze ziet er goed uit. Mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kleur zeg, die paarse ondertoon is precies goed. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg! Wat een geluk dat dit er ook bij zat. Het zal toch moeilijk zijn om een nagellak liefhebber te verrassen :)
    Ik ben gek op die taupe kleuren met paars erdoor
    liefs sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Wist niet dat Oriflame nagellakjes had!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je het zo kon leren kennen :) Ik ben blij dat je hem mooi vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je hebt gewonnen! Vind het een mooi uniek kleurtje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi bruin kleurtje; zo'n kleurtje heb ik nu ook op haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik hou wel van zulke tinten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ken oriflame nog niet!
    Maar deze kleur vind ik wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. The one nagellakken van oriflame ken ik wel, wow wat een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie lakje en fijne kleur o.k. makkelijk te combineren. X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kleur, past perfect bij de lente. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi lakje zeg! Ik heb ook nog nooit de lakken van Oriflame gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ken het merk niet, maar het is wel een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw wat een ontzettend mooi kleurtje
    past ook bij die grauwe dagen he ;)

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh dit is echt een prachtige kleur, zoiets heb ik nu ook op!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wauw ik vind dit echt een hele mooie tint!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi kleurtje en ook eentje die je niet vaak ziet. Ik ben nog niet bekend met de nagellakken van Oriflame, maar ze lijken me zeker de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb een kleine Oriflame nagellak stash en het merk heeft ook hele mooi kleuren. Dit lakje heb ik toevallig ook en ik ben er dol op.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb geen enkele lak van Oriflame. De kleur is wel erg prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb ook zo'n kleurtje en ik krijg er elke keer complimenten over als ik dat op mijn nagels draag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. He, dat vind ik nu een leuke kleur voor een zonnig dagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heerlijk kleurtje, ook echt eentje die ik ook gelijk zou aanschaffen. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, wat een prachtige kleur! ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. mooi kleurtje! Leuk dat je gewonnen hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele mooie zachte lentekleur <3

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik kende Oriflame nog niet, maar wat een geweldige kleur!
    xo Anne - Doves & Roses

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe