P2 Easy Gel Polish | 020 Darling Peach

06:57:00


Gisteren liet ik mijn eerste P2 lakje zien en ja dan gaan we gewoon door met de tweede. Vooral deze vind ik qua kleur erg mooi ik hou van peachy, zalmkleurige lakken en dat wist Tatiana natuurlijk!



Ik moet wel eerlijk zeggen dat het aanbrengen van dit lakje wat moeizamer ging dan P2 Exquisite Grey. Ik had drie laagjes nodig met dit lakje en het droogde zo snel dat het een beetje vlekkerig werd met aanbrengen. Maar uiteindelijk na drie laagjes zie je er niets van. 



De kleur maakte het voor mij goed! Ik draag echt altijd in de lente en zomer dit soort kleurtjes, het steekt zo mooi af bij een gebruinde huid.


Dit lakje was een schot in de roos en ondanks de drie laagjes die neem ik voor lief. Wel jammer dat het aanbrengen wat moeilijker ging. Ik vraag me altijd af hoe dat kan. Hetzelfde merk en qua kleur toch veel verschil in met aanbrengen en dekking.  Ik heb hierna nog één P2 lakje te gaan dus ben benieuwd wat die gaat doen. 

Welke kleur draag jij graag in de lente?

Liefs, Lonneke

                                                                             Follow

You Might Also Like

24 reacties

  1. Een hele mooie tint voor het komend voorjaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zelf ook gek op peachy en zalm kleurige lakjes. Dit zou zeker ook een lakje voor mezelf zijn geweest. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kleurtje! Ook prachtig voor bruidjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleur staat je echt helemaal geweldig!
    xo Anne - Doves & Roses

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is gewoon echt een perfect kleurtje voor de lente erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat een mooi lakje!!! Erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw, ik vind dit echt een práchtige kleur! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig peachy kleurtje! Prachtige kleur voor de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Lonneke,

    Wat een prachtig kleurtje zeg! Super mooi :) .

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw prachtig lakje! Ik moet binnenkort nog een keer naar duitsland, dus dan moet ik echt even wat mooie lakjes in slaan, want al mijn essence en catrice lakjes zijn een beetje uitgedroogd haha! Ik ben zo slecht in nagels lakken dat ik het gewoon vaak niet doe, maar het toch wel echt heel mooi vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, heel erg mooi kleurtje!
    Ik heb nu Spin the bottle van Essie op en die lijkt in grote lijnen wel op dit lakje.
    Dit soort kleurtjes draag ik het liefst. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou van dit kleurtje! Echt heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kleurtje, inderdaad perfect voor de lente! Ik heb nu een soort gelijk kleurtje op, alleen dan van een ander merk. Jammer van de 3 laagjes, maar voor de kleur zou ik hem zeker niet laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oehh...een prachtige lente kleurtje!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief en schattig kleurtje is dit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief en schattig kleurtje is dit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kleurtje.. Ik zie dat jij ook bij blogger zit. Hoe krijg jij boven aan die kopjes bv beauty en dan gelijk als je erop klikt je beautyartikelen daaronder. en je social media pictogrammen aan de zijkant. :-) Ik hoor graag de tips..

    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben fan van P2 en wat een mooie swatches

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe