P2 Easy Gel Polish | 080 Faded Brick

07:59:00


Vandaag het voorlopige laatste lakje van P2. Het is een bordeaux rode kleur die ik ook van Tatiana gekregen had met #echtepostiscool.



Het aanbrengen van rode nagellak heb ik altijd moeite en vraagt altijd meer aandacht. Het moet in één keer goed want als je gaat bijwerken krijg je vlekken die je echt terug ziet op foto's. Gelukkig zijn de kwastjes van P2 erg fijn waardoor een foutje maken niet zo snel gaat.




Voor een mooie dekking had ik twee laagjes nodig, wat ik extra mooi vind aan dit lakje is de prachtige glans.



Ik ben enthousiast over de lakken van P2 en mocht je bij DM zijn dan kan ik je echt de lakjes van P2 aanraden.

Liefs, Lonneke

                                                                            Follow

You Might Also Like

21 reacties

  1. Met opvallende kleuren zie je foutjes zo! Wel een mooie klassieke kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur, deze valt goed op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een geweldige mooie lakje is dit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleur!perfect voor het mooie voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat mooi! Telkens wanneer ik in de DM kwam, sloeg ik het schap met nagellak van P2 over. Niet meer doen dus en de eerst volgende keer een paar mooie kleurtjes meenemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit is ook al zo'n mooie kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw dit vind ik zo een gaaf kleurtje. Ik krijg spontaan zin om m'n nagels te gaan lakken. Ik ga nu gewoon mijn nagels lakken haha. Echt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw dit is nog eens een kleur waar ik van hou!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwie prachtige kleur, je foto's zijn trouwens prachtig :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Lonneke,

    Wow, dit is echt een mooie kleurtje zeg! Echt gaaf! Die glans is ook super!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kleur, zo'n donker baksteen rood. Ben al even niet meer in Duitsland geweest, maar als ik er ben kan ik de DM toch ook niet overslaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh dit lakje vind ik wel heel erg mooi hoor

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi dat bordeaux rode! Je wordt wel hebberig van de P2 kleuren die je laat zien haha ze zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig rood lakje! Ben dol op Bordeaux tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, ben normaal niet van rood.... Maar deze is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het een erg mooie kleur. Ideaal voor een elegant avondje uit

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe